Zamknij

Znana sieć sklepów wprowadza "kawonament". Co to jest i jak skorzystać?

06:44, 02.11.2022
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne Fot. Marcin Szydlik / iSzczecinek.pl Zdjęcie ilustracyjne Fot. Marcin Szydlik / iSzczecinek.pl

Znana sieć sklepów Żabka wprowadziła subskrypcję na kawę. Dzięki usłudze "Kawonament" można za kawę płacić "już od 1,61 zł dziennie".

Abonament kawowy to pierwsza taka subskrypcja w sklepach spożywczych w Polsce. 

Subskrypcja kawowa w Żabce obejmuje 30 dni i kosztuje 49,99 zł. W ramach subskrypcji, jak podaje sieć, można odebrać jeden produkt dziennie. Nie musi to być jednak kawa.  

W ramach "kawonamentu" dla klientów dostępne są kawa czarna, kawa z mlekiem, kawa flat white, kawa latte, kawa cappucino, napój czekoladowy, espresso, espresso doppio i kawa cortado.

Sieć wskazuje, że subskrypcja dotyczy wszystkich dostępnych pojemności wymienionych napojów, a w przypadku, kiedy produkt nie zostanie odebrany w danym dniu to po prostu przepada. 

- Dodatkowo można raz trakcie okresu rozliczeniowego, odebrać dowolną kawę 200 ml z kawomatu lub muffina. Taki gratis można otrzymać dopiero po wykorzystaniu dziennego limitu - podaje serwis Wiadomości Handlowe. 

Odbiór produktów abonamentowych odbywa się z użyciem aplikacji mobilnej sieci Żabka.

- Gdyby osoba, która wykupiła abonament odbierała napój codziennie, średni jego koszt wyniósłby 1,61 zł - wskazują Wiadomości Handlowe.

(Źródło: WiadomosciHandlowe.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu esopot.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%