Zamknij
POMOC W KUCHNI PRZY OBIERANIU WARZYW I OWOCÓW, SPRZĄTANIE, ZMYWANIE NACZYŃ, PRACE PORZĄDKOWE, ODBIERANIE TOWARU, WYNOSZENIE ŚMIECI
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 03.05.2025
wynagrodzenie od od 4 680 PLN

Przygotowywanie koktajli i drinków. Zaparzanie kawy i naparów. Wszystkie obowiązki związanie z prowadzeniem baru
StPr/25/0462
data rozpoczęcia pracy od 26.03.2025
wynagrodzenie od od 37,37 PLN

Obsługa klienta. Dbanie o czystość i porządek. Obsługa reklamacji i zwrotów. Przyjmowanie dostaw. Współpraca z zespołem.
StPr/25/0461
data rozpoczęcia pracy od 31.03.2025
wynagrodzenie od od 2 440 PLN

Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych jest bezpośrednim przełożonym Zespołu gospodarczego, który dzieli się na Sekcję techniczną i Sekcję gospodarczą. Planuje i organizuje prace podległego Zespołu, w tym tworzy harmonogramy pracy oraz rozlicza czas pracy. Do zakresu wykonywanych zadań należy: 1) współpraca z ZWEiK w zakresie terminów i czynności przy organizowaniu wystaw oraz wydarzeń artystycznych, nadzorowanie realizacji i montaży wystaw, 2) zachowanie właściwego stanu wyposażenia technicznego poszczególnych sal wystawowych, w tym systemu oświetleniowego, audiowizualnego i klimatyzacji, 3) sprawowanie nadzoru nad właściwą eksploatacją samochodu służbowego i wymaganą przepisami dokumentacją, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości w lokalu i na dachu oraz na terenie zarządzanym przez PGS, sprawowanie nadzoru nad czynnymi wystawami i ochroną lokalu PGS, 4) kompleksowa realizacja technicznej obsługi lokalu PGS, w szczególności: zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania lokalu zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych, w tym instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych, kamer monitoringu, urządzeń dźwigowych i sytemu p.poż., rozwiazywanie problemów technicznych związanych z techniczną obsługą lokalu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii, nadzór nad prawidłowym dostarczeniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników, nadzór nad gospodarką odpadami, 5) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń, w tym: wewnętrznej instalacji telefonicznej, sprzętu komputerowego, kserokopiarki, kas fiskalnych i innych oraz podejmowanie czynności związanych z ich konserwacją, 6) sprawowanie nadzoru nad sprzętem audiowizualnym, nagłośnieniem, sztalugami, krzesłami i innymi składnikami majątkowymi, którymi dysponuje PGS oraz ich wypożyczeniem. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów użyczeń, 7) sprawowanie nadzoru nad wynajmem powierzchni lokalu PGS. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów wynajmu, 8) przygotowanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o dokumentację oraz analizę sprawności technicznej. Realizuje i pełni nadzór nad remontami bieżącymi lokalu, 9) zaopatrzenia PGS w materiały, urządzenia, narzędzia, środki czystości i artykuły spożywcze oraz realizacja innych zakupów, 10) wykonywanie zadań związanych z przydziałem i użytkowaniem środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz ekwiwalentu za pranie wraz z prowadzeniem kart ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, 11) gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska pracy.
StPr/25/0463
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

Opieka nad pacjentami kardiologicznymi.
StPr/25/0442
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 727 PLN

Koordynowanie prac inwestycyjnych i remontowych, współpraca przy opracowywaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych i kosztorysów, weryfikacja dokumentacji projektowej, przygotowywanie umów.
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 158 PLN

Prowadzenie spraw technicznych oraz finansowych.
StPr/25/0432
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 6 221 PLN

Sprzątanie biur. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 16:30-20:30.
StPr/25/2362
data rozpoczęcia pracy od 19.03.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Sprzątanie pokoi hotelowych i łazienek oraz części wspólnych (korytarze, klatki schodowe, lobby hotelowe, sale konferencyjne, toalety ogólnodostępne, pomieszczenia służbowe). Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu, dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki), utrzymywanie porządku w magazynach oraz uzupełnianie środków czystości, papierów toaletowych, kosmetyków dla gości. Współpraca i komunikacja z Recepcją Hotelu oraz innymi działami hotelowymi oraz dbanie o nienaganny wizerunek firmy. Praca od poniedziałku do niedzieli, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
StPr/25/2084
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Obsługa Gości restauracji, wydawanie dań a'la carte, przygotowywanie napoi oraz koktajli, obsługa imprez okolicznościowych organizowanych w restauracji, dbanie o utrzymanie czystości i porządku na sali restauracyjnej i zapleczu kelnerskim. Praca od poniedziałku do niedzieli, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
StPr/25/2085
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN