- opracowanie i realizacja strategii marketingowej,
- kierowanie podległym zespołem,
- inicjowanie oraz implementacja nowych projektów marketingowych promocyjnych,
- planowanie i nadzorowanie realizacji kampanii produktowych i wizerunkowych,
- dokonywanie analizy rynku i analizy polityki cenowej usług i produktów oferowanych przez SPZOZ,
- zamieszczanie informacji na stronie internetowej SPZOZ,BIP, Facebook,
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami,
- udział w przygotowaniu ofert na realizację świadczeń w postępowaniach ogłaszanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia i Zakład Ubezpieczeń Społecznych,
- bieżące monitorowanie zmian w przepisach związanych z realizacją umów z kontrahentami instytucjonalnymi oraz stron internetowych kontrahentów instytucjonalnych NFZ i ZUS,
- nadzór nad właściwą organizacją i funkcjonowaniem recepcji,
- nadzór i koordynacja spraw kulturalno oświatowych,
- rozwój i wdrażanie strategii marketingowej,
- nadzór nad działaniami medialnymi, komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną,
- współpraca z przedstawicielami świata biznesu i nauki,
- planowanie i koordynacja kampanii marketingowych,
- pozyskiwania nowych odbiorców usług,
- aktywne pozyskiwanie partnerstw i patronatów dla prowadzonych działań,
- monitoring rynku oraz badanie efektywności prowadzonych działań,
- kreowanie i wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań marketingowych,
- ścisła współpraca z dyrekcją oraz pozostałymi działami.
StPr/23/1406
data rozpoczęcia pracy od 02.10.2023
wynagrodzenie od od 6 600 PLN