Zamknij

Oklejenie witryny i nie tylko - poznaj formy reklamy zewnętrznej lokalu

14:40, 07.12.2023 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:12, 14.12.2023
Skomentuj materiały partnera materiały partnera

Oklejenie witryny sklepowej bądź lokalu usługowego to jedna z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej. Rola tej ostatniej jest niezwykle istotna w procesie budowania świadomości marki, ale przede wszystkim jest kluczowa w dotarciu do klientów. Odpowiednio dobrany format reklamy zewnętrznej pozwala zdobyć grono nowych odbiorców prosto z ulicy, jak również utrwalić pozytywne wrażenie u tych, którzy zdążyli już nam zaufać. Na jakie formy reklamy warto postawić? Która z nich będzie skrojona na miarę naszych potrzeb? Sprawdźmy!

  1. Oklejenie witryny - najpopularniejsza reklama outdoorowa
  2. Oklejanie witryn sklepowych - co jeszcze warto zastosować?
  3. Oklejenie witryny sklepowej i litery przestrzenne - duet idealny

Oklejenie witryny - najpopularniejsza reklama zewnętrzna

Każdy właściciel lokalu handlowego czy usługowego powinien zainwestować w odpowiednią reklamę zewnętrzną. W ostatnim czasie wiele firm przeniosło tego typu działania do przestrzeni internetowej, jednak nie ma to jak stara dobra reklama zewnętrzna. To właśnie ona w dużym stopniu wpływa nie tylko na rozpoznawalność marki, ale ma za zadanie budzić w klientach zaufanie.

Oklejone witryny sklepowe to bardzo powszechny widok, czemu trudno się dziwić. Prawidłowo zaprojektowana to niezawodny przepis na przyciągnięcie wzroku i zwrócenie na siebie uwagi. Estetyczna, spójna i zgodna z koncepcją prowadzonej działalności to prawdziwy magnes na odbiorców, którzy w większości są wzrokowcami. Atrakcyjne witryny okienne wzbudzają ufność i sprawiają, że aż chce się wejść do środka.

Oklejenie witryny nie może być dziełem przypadku. Należy postawić na najwyższej klasy materiały, które będą odporne na szkodliwe warunki zewnętrzne i przez długi czas będą synonimem dobrego designu. Warto rozważyć oklejenie witryny folią ploterową, która wyróżnia się dobrą trwałością i widocznością. Najlepszym rozwiązaniem jest powierzenie tego zadania profesjonalistom, którzy nie tylko wykonają projekt i doradzą stworzenie skutecznego przekazu, ale również będą odpowiedzialni za jego realizację. Cena oklejania witryn sklepowych zależna jest od wielu czynników, w tym m.in. od rozmiaru witryny czy ilości elementów do wyklejenia. Liczy się również rodzaj folii. Jeśli potrzebujesz oklejenia witryny, zaufaj specjalistom.

Oklejanie witryn lokalu - co jeszcze warto zastosować?

Oprócz oklejania witryn sklepowych warto zainwestować również w kasetony świetlne LED. To niezwykle efektowne tablice - jedno- lub dwustronne, na których najczęściej znajduje się nazwa lokalu oraz logo. Czasem umieszcza się na nich dodatkowe informacje takie jak np. typ prowadzonej działalności. 

Każdy właściciel sklepu czy też np. salonu kosmetycznego powinien pomyśleć o zaprojektowaniu tego typu reklamy zewnętrznej. Przyciąga wzrok i sprawia, że jest widoczna przed 24 godziny na dobę. Podświetlany szyld świetnie sprawdza się w każdym przypadku, niezależnie od branży. Najczęściej wiesza się go nad wejściem do budynku, a wraz z oklejoną witryną tworzą spójną całość.

Co ważne, każdy może stworzyć swój indywidualny projekt, który będzie w zgodzie z jego zmysłem estetycznym. Nie bez znaczenia jest także dobór kolorów - powinny przyciągać wzrok, ale jednocześnie nie powinny być zbyt nachalne. Niezwykle ważne jest także to, aby klienci prosto z ulicy mogli natychmiast zidentyfikować, z jakim sklepem bądź też lokalem mają do czynienia. Warto dobrze przemyśleć wybór czcionki, która ma się znaleźć na podświetlanym szyldzie. Aby reklama była skuteczna, napisy muszą być maksymalnie czytelne.

Bardzo istotna jest również kwestia materiałów oraz samego wykonania. Kaseton reklamowy powinien być zrobiony z jakościowego tworzywa oraz bezawaryjnych komponentów, dzięki czemu będzie służył nam przez lata. Rozmiar szyldu natomiast często uwarunkowany jest ilością dostępnego miejsca nad wejściem do lokalu bądź sklepu. Montaż kasetonu świetlnego warto zlecić renomowanym firmom, które zajmą się zleceniem od momentu zamówienia, aż po efekt końcowy.

Oklejenie witryny i litery przestrzenne - duet idealny

Na jakie formy reklamy zewnętrznej warto jeszcze się zdecydować? Oprócz oklejania szyb czy też kasetonów świetlnych mamy do dyspozycji również litery przestrzenne, które wśród przedsiębiorców cieszą się niesłabnącą popularnością. Trudno się temu dziwić - podobnie jak wydruk wielkoformatowy czy szyldy ledowe, przyciągają uwagę klienta i sprawiają, że wizerunek marki prezentuje się bardzo profesjonalnie. To nowoczesne spojrzenie na temat reklamy zewnętrznej, która powinna być maksymalnie skuteczna i wykorzystywać możliwości, jakie drzemią w pozornie prostych rozwiązaniach.

Litery 3D to produkt, który agencje reklamowe bardzo często polecają swoim klientom. Wyróżniają się nieszablonowym designem, który nierzadko nacechowany jest dekoracyjnym charakterem. Ponadto duże napisy są widoczne nawet z bardzo dużych odległości, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z podświetlanymi literami. Mogą być one mocowane zarówno na fasadach budynków, jak i wewnątrz - np. w recepcji bądź też salach konferencyjnych. Co ważne, renomowane firmy zajmujące się tego typu realizacjami często umożliwiają wykonanie napisu w języku obcym, z uwzględnieniem różnych czcionek czy dodatkowych dekoracji.

Litery reklamowe, oklejanie witryny czy też kasetony reklamowe podświetlane to nie jedyne dostępne rozwiązania. Warto zainteresować się również np. semaforami reklamowymi czy też pylonami.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%