Zgodnie z zapewnieniami Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopotu spółka NB Tricity sukcesywnie zwraca koszty poniesione w ramach abonamentów przez użytkowników systemu MEVO.
Przypomnijmy, że w lipcu br. prezydent Sopotu Jacek Karnowski oświadczył, że mieszkańcy OMGGS nie muszą martwić się o swoje środki.
- Spółka wypłaci wszystkie opłaty, które wnieśli nasi mieszkańcy oraz ureguluje wszystkie sprawy związane z podwykonawcami, bo chcemy zapewnić wszystkich, że żadne środki finansowe i żadne przedpłaty się nie zmarnują - mówił samorządowiec w trakcie konferencji prasowej z 15 lipca.
Aby odzyskać wpłacone środki użytkownicy rowerów metropolitalnych muszą przesłać stosowne oświadczenie.
- Zgodnie z deklaracją operatora oraz spółki-matki, firmy Nextbike Polska, mieszkańcy mogą liczyć na zwrot środków zgromadzonych na kontach w systemie Mevo. Aby to zrobić należy wypełnić i wysłać (drogą tradycyjną lub elektroniczną) oświadczenie o rozwiązaniu umowy - informował prezydent Sopotu w odpowiedzi na interpelację Wojciecha Fułka.
Pieniądze, które były wpłacane na konto firmy Nextbike trafiały tam na podstawie umowy z operatorem. Klienci chcący uzyskać zwrot kosztów powinni wyrazić taką wolę składając Oświadczenie o rozwiązaniu umowy i zwrocie kosztów z Konta Klienta Mevo.
Wzór oświadczenia: pobierz.
Oświadczenie można przesłać:
[ZT]3162[/ZT]
Źródło:
0 0
nie chcę rozwiązywać umowy wolę aby nextbike wywiązał się z umowy i udostępnił mi rower do końca mojego abonamentu, Sprawny z naładowaną baterią
1 0
Pytanie ile majaczasu na zwrot, bo od przesłania oświadczenia minęły 2 tyg a firma milczy....