Zamknij

Zapłaciłeś za abonament MEVO? Możesz odzyskać swoje pieniądze!

16:05, 19.11.2019
Skomentuj

Zgodnie z zapewnieniami Obszaru Metropolitalnego Gdańsk-Gdynia-Sopotu spółka NB Tricity sukcesywnie zwraca koszty poniesione w ramach abonamentów przez użytkowników systemu MEVO.

Przypomnijmy, że w lipcu br. prezydent Sopotu Jacek Karnowski oświadczył, że mieszkańcy OMGGS nie muszą martwić się o swoje środki.

- Spółka wypłaci wszystkie opłaty, które wnieśli nasi mieszkańcy oraz ureguluje wszystkie sprawy związane z podwykonawcami, bo chcemy zapewnić wszystkich, że żadne środki finansowe i żadne przedpłaty się nie zmarnują - mówił samorządowiec w trakcie konferencji prasowej z 15 lipca.

Jak odzyskać swoje pieniądze?

Aby odzyskać wpłacone środki użytkownicy rowerów metropolitalnych muszą przesłać stosowne oświadczenie.

- Zgodnie z deklaracją operatora oraz spółki-matki, firmy Nextbike Polska, mieszkańcy mogą liczyć na zwrot środków zgromadzonych na kontach w systemie Mevo. Aby to zrobić należy wypełnić i wysłać (drogą tradycyjną lub elektroniczną) oświadczenie o rozwiązaniu umowy - informował prezydent Sopotu w odpowiedzi na interpelację Wojciecha Fułka.

Pieniądze, które były wpłacane na konto firmy Nextbike trafiały tam na podstawie umowy z operatorem. Klienci chcący uzyskać zwrot kosztów powinni wyrazić taką wolę składając Oświadczenie o rozwiązaniu umowy i zwrocie kosztów z Konta Klienta Mevo.

Wzór oświadczenia: pobierz.

Oświadczenie można przesłać:

  • a. elektronicznie na adres e-mail: [email protected]
  • b. elektronicznie przez formularz kontaktowy na stronie internetowej.
  • c. za pośrednictwem listu poleconego na adres pocztowy: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa
  • d. osobiście w siedzibie Operatora - NB TRICITY Spółka z o.o., ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa

[ZT]3162[/ZT]

Źródło:

  • Biuletyn Informacji Publicznej,
  • metropoliagdansk.pl
(P.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

NickNick

0 0

nie chcę rozwiązywać umowy wolę aby nextbike wywiązał się z umowy i udostępnił mi rower do końca mojego abonamentu, Sprawny z naładowaną baterią

18:58, 19.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jo.Jo.

1 0

Pytanie ile majaczasu na zwrot, bo od przesłania oświadczenia minęły 2 tyg a firma milczy....

12:26, 20.11.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%