Za nami pierwszy płatny weekend na sopockim molo w tym roku – i już widać, że mieszkańcy i turyści spragnieni wiosennych spacerów nad morzem tłumnie ruszyli na najdłuższy drewniany pomost w Europie.
W dniach od 11 do 13 kwietnia (piątek–niedziela) sprzedano ponad 12 tysięcy biletów wstępu, co oznacza wzrost o około tysiąc osób w porównaniu do analogicznego weekendu w roku ubiegłym. To świetny prognostyk na dalszą część sezonu – słoneczna pogoda, morska bryza i niepowtarzalny klimat kurortu przyciągnęły tłumy.
Warto podkreślić, że aż 652 wejścia zarejestrowano na Kartę Sopocką, co świadczy o dużym zainteresowaniu także wśród mieszkańców. Udział wejść grupowych, podobnie jak w poprzednich latach, utrzymywał się na poziomie 3–4%.
Jeśli obecna tendencja się utrzyma, ten sezon może być jednym z lepszych pod względem frekwencji. Wszystko zależy oczywiście od pogody – bo choć molo jest piękne o każdej porze roku, to jednak w promieniach wiosennego słońca spaceruje się tu niezwykle przyjemnie.
[ZT]32119[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz