Sopot znów zachwyca kreatywnością i zaprasza turystów do odkrywania jego uroków przez cały rok. W środę, 20 listopada 2024 r., odbyła się prezentacja nowej kampanii promocyjnej miasta. Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” promowany będzie całoroczny wypoczynek w sercu Trójmiasta.
O godzinie 12.00 w sali na drugim piętrze Mamuszki 14 odbył się briefing prasowy inaugurujący kampanię promocyjną miasta pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”. Była to okazja, by zaprezentować założenia nowej inicjatywy, której celem jest zachęcenie turystów z kraju i zagranicy do odwiedzania Sopotu także poza letnim sezonem.
Na spotkaniu zgromadzili się przedstawiciele sopockiej branży turystycznej, a także kluczowe postacie zaangażowane w rozwój i promocję miasta: prezydentka Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim, przewodnicząca Rady Miasta Aleksandra Gosk, dyrektorka Wydziału Promocji i Turystyki Katarzyna Choczaj oraz Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
Magdalena Czarzyńska-Jachim podkreśliła, że nowa kampania ma pokazać, iż Sopot to miejsce, które ma do zaoferowania znacznie więcej niż letnie plażowanie.
– Bardzo się cieszę, że widzimy się dzisiaj na Mamuszki. Widzimy się w restauracjach, widzimy się w saunach. (... )Widzimy się na koncertach, zarówno tych w lecie, jak i tych organizowanych zimą. Widzimy się na wernisażach. Widzimy się w różnych miejscach w Sopocie. Trend do wypoczywania bardzo się zmienił, co Państwo jako branża wiedzą i widzą najlepiej. (...) Mieszkańcy Warszawy, Pomorza, Polski, ale także zagranicy, chcą przyjeżdżać do naszego miasta. A my, wspólnie z Państwem, chcemy im pokazać to, co mamy najlepszego przez cały rok.
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie” i jego liczne rozwinięcia, takie jak „Widzimy się w Sopocie na kawie”, „Widzimy się w Sopocie na feriach zimowych” czy „na walentynki”.
Organizatorzy postawili na nowoczesne podejście do promocji. Katarzyna Choczaj, dyrektorka Wydziału Promocji i Turystyki, zdradziła, że kampania obejmie m.in. reklamy w prasie, radiu i Internecie. Grafiki promocyjne z hasłem „See you in Sopot” zobaczymy także na lotnisku w Gdańsku oraz na promach kursujących do Skandynawii.
Bartłomiej Barski przypomniał, że Sopot w tym roku zdobył prestiżowy tytuł Polskiej Marki Turystycznej. To wyróżnienie nie tylko podnosi rangę miasta, ale i otwiera nowe możliwości promocyjne. Oprócz tego zaznaczył też, kto będzie głównym adresatem kampanii promocyjnej.
– Dzięki tej kampanii chcemy przyciągnąć rodziny z dziećmi, seniorów oraz młodych dorosłych ceniących równowagę między aktywnym trybem życia a relaksem. Wszyscy znajdą tu coś dla siebie – zapewnia Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.
Kampania potrwa do końca marca 2025 roku, a jej ważnym elementem są sesje zdjęciowe ukazujące Sopot w jesienno-zimowej aurze oraz film promocyjny. Bohaterowie zdjęć zostali sfotografowani w znanych lokalizacjach, takich jak Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator. Na przygotowanych materiałach zobaczymy rodziny, przyjaciół i pary, które pokazują, jak różnorodny i przyjazny jest Sopot poza sezonem letnim. Materiały te posłużą m.in. do promowania takich aktywności jak morsowanie, narciarstwo biegowe czy jazda na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze.
[ZT]28733[/ZT]
KARNOWSKI był słaby 03:24, 21.11.2024
2 0
i to wszystko z naszej kasu 03:24, 21.11.2024
a co dla mieszkańców03:29, 21.11.2024
2 0
prezydent to wieśniara , nie dzieje się nic dla mieszkańców po sezonie ,straż miejska i policja śpi , karnowskiego nie ma dostał się do sejmu jak się wypowiada już to ma chyba BIG PANPERSA , SOPOT potrzebuje nowych ludzi a nie zgniłe loki 03:29, 21.11.2024