Zamknij

Sopot nie tylko na lato? Nadmorski kurort rusza z jesienno-zimową kampanią

16:05, 20.11.2024 . Aktualizacja: 16:06, 20.11.2024
Skomentuj

Sopot znów zachwyca kreatywnością i zaprasza turystów do odkrywania jego uroków przez cały rok. W środę, 20 listopada 2024 r., odbyła się prezentacja nowej kampanii promocyjnej miasta. Pod hasłem „Widzimy się w Sopocie” promowany będzie całoroczny wypoczynek w sercu Trójmiasta.

O godzinie 12.00 w sali na drugim piętrze Mamuszki 14 odbył się briefing prasowy inaugurujący kampanię promocyjną miasta pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”. Była to okazja, by zaprezentować założenia nowej inicjatywy, której celem jest zachęcenie turystów z kraju i zagranicy do odwiedzania Sopotu także poza letnim sezonem.

Na spotkaniu zgromadzili się przedstawiciele sopockiej branży turystycznej, a także kluczowe postacie zaangażowane w rozwój i promocję miasta: prezydentka Sopotu Magdalena Czarzyńska-Jachim, przewodnicząca Rady Miasta Aleksandra Gosk, dyrektorka Wydziału Promocji i Turystyki Katarzyna Choczaj oraz Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.

Bogactwo atrakcji jesienno-zimowego Sopotu

Kampania, której głównym założeniem jest przyciągnięcie turystów poza sezonem, zachęca do aktywności takich jak morsowanie, jazda na łyżwach z widokiem na morze, spacery po plaży czy wizyty w tężniach solankowych. Turyści mogą liczyć także na bogatą ofertę kulturalną, a miłośnicy relaksu znajdą coś dla siebie w sopockich SPA i lokalach gastronomicznych serwujących regionalne specjały.

Magdalena Czarzyńska-Jachim podkreśliła, że nowa kampania ma pokazać, iż Sopot to miejsce, które ma do zaoferowania znacznie więcej niż letnie plażowanie.

– Bardzo się cieszę, że widzimy się dzisiaj na Mamuszki. Widzimy się w restauracjach, widzimy się w saunach. (... )Widzimy się na koncertach, zarówno tych w lecie, jak i tych organizowanych zimą. Widzimy się na wernisażach. Widzimy się w różnych miejscach w Sopocie. Trend do wypoczywania bardzo się zmienił, co Państwo jako branża wiedzą i widzą najlepiej. (...) Mieszkańcy Warszawy, Pomorza, Polski, ale także zagranicy, chcą przyjeżdżać do naszego miasta. A my, wspólnie z Państwem, chcemy im pokazać to, co mamy najlepszego przez cały rok.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie” i jego liczne rozwinięcia, takie jak „Widzimy się w Sopocie na kawie”, „Widzimy się w Sopocie na feriach zimowych” czy „na walentynki”.

Organizatorzy postawili na nowoczesne podejście do promocji. Katarzyna Choczaj, dyrektorka Wydziału Promocji i Turystyki, zdradziła, że kampania obejmie m.in. reklamy w prasie, radiu i Internecie. Grafiki promocyjne z hasłem „See you in Sopot” zobaczymy także na lotnisku w Gdańsku oraz na promach kursujących do Skandynawii.

Promocja i współpraca na arenie międzynarodowej

Bartłomiej Barski przypomniał, że Sopot w tym roku zdobył prestiżowy tytuł Polskiej Marki Turystycznej. To wyróżnienie nie tylko podnosi rangę miasta, ale i otwiera nowe możliwości promocyjne. Oprócz tego zaznaczył też, kto będzie głównym adresatem kampanii promocyjnej.

– Dzięki tej kampanii chcemy przyciągnąć rodziny z dziećmi, seniorów oraz młodych dorosłych ceniących równowagę między aktywnym trybem życia a relaksem. Wszyscy znajdą tu coś dla siebie – zapewnia Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.

Kampania potrwa do końca marca 2025 roku, a jej ważnym elementem są sesje zdjęciowe ukazujące Sopot w jesienno-zimowej aurze oraz film promocyjny. Bohaterowie zdjęć zostali sfotografowani w znanych lokalizacjach, takich jak Opera Leśna czy Goyki 3 Art Inkubator. Na przygotowanych materiałach zobaczymy rodziny, przyjaciół i pary, które pokazują, jak różnorodny i przyjazny jest Sopot poza sezonem letnim. Materiały te posłużą m.in. do promowania takich aktywności jak morsowanie, narciarstwo biegowe czy jazda na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze.

[ZT]28733[/ZT]

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

KARNOWSKI był słaby KARNOWSKI był słaby

2 0

i to wszystko z naszej kasu 03:24, 21.11.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

a co dla mieszkańcówa co dla mieszkańców

2 0

prezydent to wieśniara , nie dzieje się nic dla mieszkańców po sezonie ,straż miejska i policja śpi , karnowskiego nie ma dostał się do sejmu jak się wypowiada już to ma chyba BIG PANPERSA , SOPOT potrzebuje nowych ludzi a nie zgniłe loki 03:29, 21.11.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%