Ostatnia niedziela, 15 października, była dniem nie tylko wyborów parlamentarnych w Polsce, ale także okazją do przeprowadzenia referendum. Sopocki sklep Bimbeer postanowił jednak potraktować to wydarzenie z nutką humoru. W czasach, gdy polityka może być źródłem wielu napięć, taka lekka odmiana bywa z pewnością mile widziana.
Sklep Bimbeer, znany ze swojego szerokiego asortymentu alkoholi rzemieślniczych, postanowił w zabawny sposób skomentować bieżące wydarzenia na swoim fanpage'u. W miejscu, gdzie zazwyczaj pojawiają się informacje o kolejnych nowościach w ofercie i promocjach, tym razem znalazły się pytania, które niewątpliwie wywołały uśmiech na twarzach wielu internautów.
W rzeczywistym referendum pytania obejmowały takie kwestie jak sprzedaż majątku państwowego, wiek emerytalny, polityka imigracyjna czy też sprawy graniczne. Dyskusyjny pozostaje natomiast sposób w jaki zostały one sformułowane. Zdaniem wielu zwolenników opozycji, pytania miały charakter tendencyjny, sugerowały odpowiedź i z góry narzucały pewną wizję świata.
Bimbeer postanowił jednak zaproponować nieco inne pytania do referendum:
Pytania te wydają się być zdecydowanie bardziej przyjazne niż te, które pojawiły się na kartach rzeczywistego referendum. Zresztą kto nie chciałby wesprzeć ratowania żywności czy też uczestniczyć w degustacjach razem z przyjaciółmi?
Akcja humorystyczna #BimbeerNaPrezydenta stanowi przykład tzw. real-time marketingu, czyli marketingu czasu rzeczywistego. Ta strategia marketingowa opiera się na nawiązywaniu do bieżących wydarzeń i trendów społecznych. Sklep Bimbeer doskonale wpisał się w tę strategię, wykorzystując humor i kreatywność, aby przyciągnąć uwagę klientów i internautów. Co ciekawe, nie jest to pierwsze tego typu działanie ze strony sopockiego sklepu. Na podobną akcję Bimbeer zdecydował się także przy okazji wyborów prezydenckich z 2020 r.
[ZT]5095[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz