Zamknij

Sopocki sklep żartował z referendum! Pracownicy zadali własne pytania z tezą

14:00, 17.10.2023
Skomentuj

Ostatnia niedziela, 15 października, była dniem nie tylko wyborów parlamentarnych w Polsce, ale także okazją do przeprowadzenia referendum. Sopocki sklep Bimbeer postanowił jednak potraktować to wydarzenie z nutką humoru. W czasach, gdy polityka może być źródłem wielu napięć, taka lekka odmiana bywa z pewnością mile widziana.

Sklep Bimbeer, znany ze swojego szerokiego asortymentu alkoholi rzemieślniczych, postanowił w zabawny sposób skomentować bieżące wydarzenia na swoim fanpage'u. W miejscu, gdzie zazwyczaj pojawiają się informacje o kolejnych nowościach w ofercie i promocjach, tym razem znalazły się pytania, które niewątpliwie wywołały uśmiech na twarzach wielu internautów.

W rzeczywistym referendum pytania obejmowały takie kwestie jak sprzedaż majątku państwowego, wiek emerytalny, polityka imigracyjna czy też sprawy graniczne. Dyskusyjny pozostaje natomiast sposób w jaki zostały one sformułowane. Zdaniem wielu zwolenników opozycji, pytania miały charakter tendencyjny, sugerowały odpowiedź i z góry narzucały pewną wizję świata.

Bimbeer postanowił jednak zaproponować nieco inne pytania do referendum:

  • Pytanie 1: Czy popierasz ratowanie żywności przez Bimbeer Sklep przy wykorzystaniu dedykowanych aplikacji, a także stacjonarnie z promo: "cztery za dwa cztery"?
  • Pytanie 2: Czy popierasz udział grupy przyjaciół, par oraz indywidualnych osób w regularnie przygotowywanych przez Bimbeer Sklep degustacjach?
  • Pytanie 3: Czy popierasz zakup zestawów świątecznych dla pracowników lub klientów ze specjalnej oferty od Bimbeer Sklepu?
  • Pytanie 4: Czy popierasz adopcję kwiatów i książek we wszystkich Sklepach Bimbeer, a także bezinteresowną wymianę ww. produktami pomiędzy mieszkańcami?

Pytania te wydają się być zdecydowanie bardziej przyjazne niż te, które pojawiły się na kartach rzeczywistego referendum. Zresztą kto nie chciałby wesprzeć ratowania żywności czy też uczestniczyć w degustacjach razem z przyjaciółmi?

Akcja humorystyczna #BimbeerNaPrezydenta stanowi przykład tzw. real-time marketingu, czyli marketingu czasu rzeczywistego. Ta strategia marketingowa opiera się na nawiązywaniu do bieżących wydarzeń i trendów społecznych. Sklep Bimbeer doskonale wpisał się w tę strategię, wykorzystując humor i kreatywność, aby przyciągnąć uwagę klientów i internautów. Co ciekawe, nie jest to pierwsze tego typu działanie ze strony sopockiego sklepu. Na podobną akcję Bimbeer zdecydował się także przy okazji wyborów prezydenckich z 2020 r.

[ZT]5095[/ZT]

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%