16 i 18 grudnia br. odbyły się cztery kursy Tyskiego Pociągu Świątecznego, które wystartowały z Tych oraz z Gdyni. Marka Tyskie przygotowała dla zwycięzców organizowanego przez siebie konkursu trzy wagony pełne atrakcji i okazji do "przechodzenia na Ty ponad przedziałami".
W ostatnią niedzielę na Pomorzu pociąg odbył dwa kursy w relacji Gdynia Główna - Tczew - Gdynia Główna. Pierwszy wystartował z Gdyni o godz. 17.19, a drugi o 19.26. Na trasie podróży pociąg mijał takie stacje jak Gdynia Orłowo, Sopot, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Główny, Gdańsk Południowy, Pruszcz Gdański i Pszczółki, jednak zatrzymywał się tylko na stacjach końcowych, czyli w Gdyni Głównej i Tczewie.
Tyski Pociąg Świąteczny jest pierwszą w Polsce kampanią korzystającą z infrastruktury kolejowej. Prowadzi ją marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Podczas czterech przejazdów pociągu: dwóch na trasie Tychy-Sosnowiec-Tychy i dwóch na trasie Gdynia-Tczew-Gdynia laureaci konkursu zorganizowanego przez markę mogli korzystać z atrakcji w wagonach: barowym, sportowym i koncertowym. W programie przejazdów przewidziano m.in.: akustyczny występ Wiktora Dyduły, finalisty The Voice of Poland, nominowanego do Bursztynowego Słowika na Festiwalu Muzyki Polskiej w Sopocie, turnieje piłkarzyków oraz bar z unikatowym wnętrzem inspirowanym 400-letnią historią Tyskich Browarów Książęcych. Znakami rozpoznawczymi Tyskiego Pociągu Świątecznego były czerwone wagony i świetliste neony z hasłem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”.
– Tyski Pociąg Świąteczny to jedyna w swoim rodzaju przestrzeń do przechodzenia na Ty. Zgodnie z platformą marki, celem wspólnej podróży jest doświadczanie bliskości, mimo różnic. Szerzymy ten przekaz w dosłownym i symbolicznym wymiarze – łącząc trasą pociągu południe z północą kraju. Mam nadzieję, że pasażerowie przeżyją z Tyskim chwile, które wspomina się latami – mówił o kampanii świątecznej Łukasz Kling, Brand Manager Tyskie.
Idea kampanii nawiązywała do przeprowadzonego przez markę Tyskie w 2019 r. pierwszego w Polsce eksperymentu społecznego - instalacji baru w windzie bloku na warszawskich Bielanach. Tyskie ponownie chciało przypomnieć Polakom, że każde miejsce i sytuacja mogą zapoczątkować nowe znajomości i wspólne przeżycia.
By wygrać bilety na wyjątkowy przejazd Tyskim Pociągiem Świątecznym wystarczyło kupić Tyskie Gronie lub Tyskie Zero, zarejestrować paragon na stronie: www.tyskie.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Za produkcję odpowiadało The Production, konkursem zarządzała Agencja Reklamowa Afekt, zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media, a za kreację działań 360 odpowiadała wiodąca agencja marki - Huta 19 im. Joachima Fersengelda.
[ZT]15485[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz