Zamknij

Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych

Nr oferty: StPr/25/0463Dodane przez: Państwowa Galeria Sztuki

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
: Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych jest bezpośrednim przełożonym Zespołu gospodarczego, który dzieli się na Sekcję techniczną i Sekcję gospodarczą. Planuje i organizuje prace podległego Zespołu, w tym tworzy harmonogramy pracy oraz rozlicza czas pracy. Do zakresu wykonywanych zadań należy: 1) współpraca z ZWEiK w zakresie terminów i czynności przy organizowaniu wystaw oraz wydarzeń artystycznych, nadzorowanie realizacji i montaży wystaw, 2) zachowanie właściwego stanu wyposażenia technicznego poszczególnych sal wystawowych, w tym systemu oświetleniowego, audiowizualnego i klimatyzacji, 3) sprawowanie nadzoru nad właściwą eksploatacją samochodu służbowego i wymaganą przepisami dokumentacją, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości w lokalu i na dachu oraz na terenie zarządzanym przez PGS, sprawowanie nadzoru nad czynnymi wystawami i ochroną lokalu PGS, 4) kompleksowa realizacja technicznej obsługi lokalu PGS, w szczególności: zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania lokalu zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych, w tym instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych, kamer monitoringu, urządzeń dźwigowych i sytemu p.poż., rozwiazywanie problemów technicznych związanych z techniczną obsługą lokalu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii, nadzór nad prawidłowym dostarczeniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników, nadzór nad gospodarką odpadami, 5) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń, w tym: wewnętrznej instalacji telefonicznej, sprzętu komputerowego, kserokopiarki, kas fiskalnych i innych oraz podejmowanie czynności związanych z ich konserwacją, 6) sprawowanie nadzoru nad sprzętem audiowizualnym, nagłośnieniem, sztalugami, krzesłami i innymi składnikami majątkowymi, którymi dysponuje PGS oraz ich wypożyczeniem. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów użyczeń, 7) sprawowanie nadzoru nad wynajmem powierzchni lokalu PGS. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów wynajmu, 8) przygotowanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o dokumentację oraz analizę sprawności technicznej. Realizuje i pełni nadzór nad remontami bieżącymi lokalu, 9) zaopatrzenia PGS w materiały, urządzenia, narzędzia, środki czystości i artykuły spożywcze oraz realizacja innych zakupów, 10) wykonywanie zadań związanych z przydziałem i użytkowaniem środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz ekwiwalentu za pranie wraz z prowadzeniem kart ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, 11) gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2025
: od 7 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Państwowa Galeria Sztuki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Zdrojowy 2, 81-720 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys zawodowy zawierający następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i doświadczenie zawod
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przyjmowanie, wydawanie zleceń, obsługa komputera, kasy fiskalnej, powielanie drukowanie dokumentów.
StPr/25/0489
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilno prawnych, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, opracowywanie deklaracji podatkowych, dokumentacji wymaganych przez organ podatkowy, zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów księgowych.
StPr/25/0482
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 3 350 PLN

-Zastępowanie koordynatorki w czasie jej nieobecności, -opracowanie projektów miesięcznych, harmonogramów pracy zespołu, -pełnienie funkcji asystenta osobistego osób z niepełnosprawnością, -współpraca z rodzinami, najbliższymi mieszkańców.
StPr/25/0483
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 6 140 PLN

POMOC W KUCHNI PRZY OBIERANIU WARZYW I OWOCÓW, SPRZĄTANIE, ZMYWANIE NACZYŃ, PRACE PORZĄDKOWE, ODBIERANIE TOWARU, WYNOSZENIE ŚMIECI
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 03.05.2025
wynagrodzenie od od 4 680 PLN

Obsługa klienta. Dbanie o czystość i porządek. Obsługa reklamacji i zwrotów. Przyjmowanie dostaw. Współpraca z zespołem.
StPr/25/0461
data rozpoczęcia pracy od 31.03.2025
wynagrodzenie od od 2 440 PLN

Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych jest bezpośrednim przełożonym Zespołu gospodarczego, który dzieli się na Sekcję techniczną i Sekcję gospodarczą. Planuje i organizuje prace podległego Zespołu, w tym tworzy harmonogramy pracy oraz rozlicza czas pracy. Do zakresu wykonywanych zadań należy: 1) współpraca z ZWEiK w zakresie terminów i czynności przy organizowaniu wystaw oraz wydarzeń artystycznych, nadzorowanie realizacji i montaży wystaw, 2) zachowanie właściwego stanu wyposażenia technicznego poszczególnych sal wystawowych, w tym systemu oświetleniowego, audiowizualnego i klimatyzacji, 3) sprawowanie nadzoru nad właściwą eksploatacją samochodu służbowego i wymaganą przepisami dokumentacją, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości w lokalu i na dachu oraz na terenie zarządzanym przez PGS, sprawowanie nadzoru nad czynnymi wystawami i ochroną lokalu PGS, 4) kompleksowa realizacja technicznej obsługi lokalu PGS, w szczególności: zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania lokalu zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych, w tym instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych, kamer monitoringu, urządzeń dźwigowych i sytemu p.poż., rozwiazywanie problemów technicznych związanych z techniczną obsługą lokalu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii, nadzór nad prawidłowym dostarczeniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników, nadzór nad gospodarką odpadami, 5) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń, w tym: wewnętrznej instalacji telefonicznej, sprzętu komputerowego, kserokopiarki, kas fiskalnych i innych oraz podejmowanie czynności związanych z ich konserwacją, 6) sprawowanie nadzoru nad sprzętem audiowizualnym, nagłośnieniem, sztalugami, krzesłami i innymi składnikami majątkowymi, którymi dysponuje PGS oraz ich wypożyczeniem. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów użyczeń, 7) sprawowanie nadzoru nad wynajmem powierzchni lokalu PGS. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów wynajmu, 8) przygotowanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o dokumentację oraz analizę sprawności technicznej. Realizuje i pełni nadzór nad remontami bieżącymi lokalu, 9) zaopatrzenia PGS w materiały, urządzenia, narzędzia, środki czystości i artykuły spożywcze oraz realizacja innych zakupów, 10) wykonywanie zadań związanych z przydziałem i użytkowaniem środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz ekwiwalentu za pranie wraz z prowadzeniem kart ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, 11) gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska pracy.
StPr/25/0463
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

Opieka nad pacjentami kardiologicznymi.
StPr/25/0442
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 727 PLN

Koordynowanie prac inwestycyjnych i remontowych, współpraca przy opracowywaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych i kosztorysów, weryfikacja dokumentacji projektowej, przygotowywanie umów.
StPr/25/0443
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 6 158 PLN

Prowadzenie spraw technicznych oraz finansowych.
StPr/25/0432
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 6 221 PLN

Sprzątanie biur. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 16:30-20:30.
StPr/25/2362
data rozpoczęcia pracy od 19.03.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN