Kierownik do spraw techniczno-gospodarczych jest bezpośrednim przełożonym Zespołu gospodarczego, który dzieli się na Sekcję techniczną i Sekcję gospodarczą. Planuje i organizuje prace podległego Zespołu, w tym tworzy harmonogramy pracy oraz rozlicza czas pracy. Do zakresu wykonywanych zadań należy:
1) współpraca z ZWEiK w zakresie terminów i czynności przy organizowaniu wystaw oraz wydarzeń artystycznych, nadzorowanie realizacji i montaży wystaw, 2) zachowanie właściwego stanu wyposażenia technicznego poszczególnych sal wystawowych, w tym systemu oświetleniowego, audiowizualnego i klimatyzacji, 3) sprawowanie nadzoru nad właściwą eksploatacją samochodu służbowego i wymaganą przepisami dokumentacją, sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem czystości w lokalu i na dachu oraz na terenie zarządzanym przez PGS, sprawowanie nadzoru nad czynnymi wystawami i ochroną lokalu PGS, 4) kompleksowa realizacja technicznej obsługi lokalu PGS, w szczególności: zapewnienie prawidłowej eksploatacji i utrzymania lokalu zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną budynku i instrukcjami technicznymi dozorowanych urządzeń, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych, w tym instalacji wentylacyjnej, elektrycznej, oświetleniowej, urządzeń klimatyzacyjnych i grzewczych, kamer monitoringu, urządzeń dźwigowych i sytemu p.poż., rozwiazywanie problemów technicznych związanych z techniczną obsługą lokalu, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej budynku, w tym ewidencji usterek i awarii, nadzór nad prawidłowym dostarczeniem mediów i świadczeniem usług serwisowych przez firmy zewnętrzne, spisywanie danych z liczników, nadzór nad gospodarką odpadami,
5) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń, w tym: wewnętrznej instalacji telefonicznej, sprzętu komputerowego, kserokopiarki, kas fiskalnych i innych oraz podejmowanie czynności związanych z ich konserwacją, 6) sprawowanie nadzoru nad sprzętem audiowizualnym, nagłośnieniem, sztalugami, krzesłami i innymi składnikami majątkowymi, którymi dysponuje PGS oraz ich wypożyczeniem. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów użyczeń,
7) sprawowanie nadzoru nad wynajmem powierzchni lokalu PGS. Sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych i umów wynajmu,
8) przygotowanie rocznych planów w zakresie konserwacji, remontów, przeglądów instalacji/systemów/urządzeń w oparciu o dokumentację oraz analizę sprawności technicznej. Realizuje i pełni nadzór nad remontami bieżącymi lokalu,
9) zaopatrzenia PGS w materiały, urządzenia, narzędzia, środki czystości i artykuły spożywcze oraz realizacja innych zakupów,
10) wykonywanie zadań związanych z przydziałem i użytkowaniem środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego oraz ekwiwalentu za pranie wraz z prowadzeniem kart ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego,
11) gromadzenie i archiwizacja dokumentacji w zakresie powierzonego stanowiska pracy.
StPr/25/0463
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN