Zamknij

Gdynia: Niepożądane objawy u nauczycieli, którzy poddali się szczepieniom

22:54, 14.02.2021 R.C Aktualizacja: 09:13, 15.02.2021
Skomentuj pixaby pixaby

Jak podaje portal mlodagdynia.pl, od wczoraj krąży po Gdyni informacja o pojawieniu się niepożądanych objawów u nauczycieli wczesnego nauczania, którzy poddali się szczepieniom.

Oficjalnie ani NFZ ani placówki prowadzące szczepienia nie zajmują stanowiska w tej sprawie. Nie można jednak mówić o sytuacji powszechnego wystąpienia NOP. Informacje o objawach są przekazywane przez dyrekcje bezpośrednio rodzicom.

Dziś w godzinach wieczornych na jednej z fejsbukowych grup rodziców pojawiła się wiadomość, że u 14 nauczycieli (jest to cała zaszczepiona grupa z jednej szkół w centrum Gdyni), którzy zgłosili się na szczepienie wystąpiły niepożądane objawy, co może spowodować, iż w dniu jutrzejszym może być sporo zastępstw.

Oczywiście do rana może nastąpić poprawa, ale rodzice zostali uprzedzeni, że w poniedziałek dzieci mogą mieć lekcje z innymi nauczycielami.

Jak informuje portal medonet.pl najczęściej zgłaszanymi działaniami niepożądanymi (obserwowanymi u więcej niż jednej osoby na 10) były: ból w miejscu wstrzyknięcia (92 proc.), zmęczenie (70 proc.), ból głowy (64,7 proc.), ból mięśni (61,5 proc.), ból stawów (46,4 proc.), dreszcze (45,4 proc.), nudności/wymioty (23 proc.), obrzęk/tkliwość pod pachą (19,8 proc.), gorączka (15,5 proc.), obrzęk w miejscu wstrzyknięcia (14,7 proc.), zaczerwienienie (10 proc.).

NOP – niepożądany odczyn poszczepienny

Zaburzenie stanu zdrowia, które wystąpiło w okresie czterech tygodni po podaniu szczepionki – to oficjalna definicja niepożądanego odczynu poszczepiennego (NOP). Wyjątkiem jest podanie szczepionki przeciwko gruźlicy. W tym przypadku kryterium czasowe jest dłuższe niż cztery tygodnie. Uogólniając zatem, niepożądany odczyn poszczepienny to pogorszenie stanu zdrowia (często chwilowe i łagodne), które wystąpi w określonym czasie po szczepieniu.

Jak rozpoznać NOP?

Niepożądane odczyny poszczepienne mogą mieć łagodną, poważną lub ciężką postać. Najczęściej spotykamy się z łagodnymi przypadkami. Co to oznacza w praktyce? Pacjenci po podaniu szczepionki mają podwyższoną temperaturę, a miejsce ukłucia można rozpoznać po zaczerwienieniu. Te objawy znikają same po krótkim czasie.

Inne objawy NOP to wysypka, kaszel, biegunka czy dreszcze. To lekarz określa, czy dany symptom, odnotowany po podaniu szczepionki, jest niepożądanym odczynem poszczepiennym. W Polsce NOP-y odnotowywane są średnio raz na 10 000 przypadków. Ryzyko wystąpienia niebezpiecznej reakcji anafilaktycznej (to silna reakcja po kontakcie z substancją uczulającą) występuje raz na 1 000 000 przypadków. Jest znacznie rzadsze niż ryzyko wystąpienia ciężkich powikłań czy zagrożenia życia przy niektórych chorobach zakaźnych.

NOP a szczepienie przeciwko COVID-19

Setki tysiące ludzi przyjęło już szczepionkę przeciwko COVID-19 w Polsce. Niepożądane odczyny poszczepienne odnotowano w kilkuset przypadkach i w zdecydowanej większości miały one łagodną postać.

Każda osoba po podaniu szczepionki przeciwko COVID-19 pozostaje na obserwacji w punkcie szczepień. Dzięki temu, w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek, niepokojącego objawu, potrzebujący mogą otrzymać szybką i profesjonalną pomoc.Bezpieczeństwo jest kluczowym kryterium, decydującym o dostępie do powszechności szczepień. W proces tworzenia szczepionki przeciwko COVID-19 zaangażowali się naukowcy z całego świata. Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu szczepionek w krajach Unii Europejskiej wydaje niezależna Europejska Agencja Leków, po przeprowadzeniu wnikliwej weryfikacji tych produktów.

Bieżący raport dotyczący NOP

Dane na dzień: 13.02.2021 r.

Od pierwszego dnia szczepienia (27.12.2020 r.) do Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgłoszono 1773 niepożądane odczyny poszczepienne, z czego 1473 miały charakter łagodny - czyli zaczerwienienie oraz krótkotrwała bolesność w miejscu wkłucia.

Źródło : MlodaGdynia.pl
 

[ZT]7569[/ZT]

 

(R.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


prof.prof.

44 7

Z trudem napisał wyborca PIS. 10:15, 15.02.2021


gdynianingdynianin

10 2

narobiles sie co ? 20:34, 15.02.2021


AnnaAnna

18 2

Brak jodu w diecie prowadzi do kretynizmu! Proszę uzupełnić niedobory! 01:12, 16.02.2021


MiroMiro

5 0

Nieuk 21:15, 16.02.2021


Grzegorz TarnawskiGrzegorz Tarnawski

1 0

Ja - to w wojsku *%#)!& 13:40, 17.02.2021


NauczycielNauczyciel

0 0

Przypominam Ci że przedszkola pracują cały czas... 18:35, 17.02.2021


reo

Edward Edward

198 24

Gdyby nie te "nieroby" to nie potrafiłbyś tego napisać. 07:47, 15.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AnnaAnna

8 2

W sedno! 01:13, 16.02.2021


TraderTrader

0 0

http://monitorx.pl/ 15:33, 17.02.2021


ASAS

14 21

Jaki NOP? Nie wiecie co piszecie nawet 08:26, 15.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JMWJMW

20 52

Jeśli nie są bardzo silne (ból, wysoka gorączka) to nie są to objawy niepożądane (mimo, że tak są klasyfikowane) tylko dowody na silną i jak najbardziej pożądana odpowiedź immunologiczna. Prawdopodobnie ci nauczyciele zetkneli się z dzieckiem - nosicielem wirusa. 10:41, 15.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rozczarowana Rozczarowana

15 0

Kto ci takich głupot nawciskal? 08:45, 16.02.2021


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JanJan

23 1

Nie pluj bo się pobrudzisz 22:15, 15.02.2021


MedykMedyk

30 105

Niech nauczyciele się nie przeczulaja... U nas szczepionych medyków niemalże u wszystkich wystąpiły reakcje... Stany grypopodobne. Żyjemy i pracujemy... 12:35, 15.02.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

ahahaahaha

10 0

A zostały zgłoszone te wszystkie NOPy? 13:56, 16.02.2021


AnnaAnna

17 3

Jaka praca ? Do lekarza tylko za kasę, nie róbcie z nas idiotów. Lekarze mają teraz biznes, więc śpiewają, jak im każą. 14:30, 16.02.2021


kercikkercik

15 0

Tylko, że nauczyciele są zaszczepiani "gorszą" szczepionką... 15:18, 16.02.2021


ZouzaZouza

17 0

Tacy "Medycy" mimo bezpośredniego dostępu do leczenia i szczepień w pierwszej kolejność dalej siedzą zabarykadowani w przychodniach. Dodzwonienie się do przychodni graniczy z cudem, drugi cud jak już się człowiek dostanie na tele-pseudo-poradę. Za to o dziwo, na wizytach prywatnych już im wirus nie straszny. Nawet maseczek nie potrzebują. 16:50, 16.02.2021


sub56sub56

1 0

Dziwię się, że medycy też są covidiotami. 16:52, 17.02.2021


ParamParam

67 10

A czy gdziekolwiek w mędiach podano oficjalną (lub szacowaną nieoficjalnie) liczbę ponad 40 zgonów po szczepieniu? 13:49, 15.02.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AlikAlik

15 4

Obawiam się, że tej info nie usłyszymy w telewizji głównego nurtu 21:55, 15.02.2021


LukeLuke

6 6

Ale jak nie podano to ty skąd masz informacje, podaj źródło informacji. 10:05, 16.02.2021


pe1pe1

3 7

Za rozpowszechnianie takich kłamstw powinna być surowa kara pieniężna 19:08, 16.02.2021


OnOn

29 10

Dostali pewnie szczepionkę astrazeneca czyli adenowirusa szympansa i dlatego objawy grypopochodne. 14:09, 15.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AROARO

19 44

CO ZA BZDURY JAK SZCZEPIŁEM SIĘ NA GRYPĘ TEŻ MIAŁEM OBJAWY KTÓRE UTRZYMYWAŁY SIĘ DO 3 DNI ...................KOMAR UGRYZIE TEŻ MOŻNA GORĄCZKOWAĆ. 18:14, 15.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

7 2

szczep się dalej 11:48, 16.02.2021


radekradek

2 0

3 dni to ja na grypę choruje,wiec na diabła sie szczepić? 20:09, 16.02.2021


jprldjprld

126 7

Czytam komentarze i zastanawiam się jakim cudem Ci ludzie jeszcze chcą pracować w szkole jako nauczyciele, skoro większość społeczeństwa jedzie po nich jak po burej s..... Jak by umarli ci nauczyciele to też napiszecie że banda nierobów? 19:52, 15.02.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AaaAaa

25 2

Dokładnie. Jestem nauczycielem i przykro mi czytać tę komentarze. 13:32, 16.02.2021


sub56sub56

0 0

Jakby umarli to byliby głupkami skończonymi, na razie są tylko głupkami. 16:57, 17.02.2021


MDMD

16 21

To prawda, u mnie w szpitalu u większości osób po 2 dawce wystąpiły dokuczliwe objawy uboczne, często bardzo silne bóle, wysoka gorączka, dreszcze, uczucie rozbicia. Nikt jednak tego nie zgłaszał. Być może zgłoszenie się całej grupy jest celem uzyskania odszkodowania za NOP? Ciężko powiedzieć... 00:22, 16.02.2021

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

AA

10 3

A moze zglosili dlatego, ze musi byc na nich zastępstwo na kokejny dzien w razie co? 06:49, 16.02.2021


FiFi

8 4

W punktach szczepień brak lekarzy i odpowiedzialnego nadzoru- porażka z całym łańcuchem szczepień! Kłamstwa! Wstyd!Wstyd!Wstyd! 08:47, 16.02.2021


MustiMusti

2 1

CO za bzdury. Wg tego co Pinokio mówił o odszkodowanie można ubiegać się jeśli ktoś ma taki NOP który wymagał 14dniowej hospitalizacji. Lub miał wstrząs anafilaktyczny lub zgon. Wiec jeśli ktoś ma gorączkę i siedzi w domu to niczego nie może się domagać. Wg mnie mogą mieć te objawy bo inni też mają. A tą też gorsze objawy. Polecam stronę rządową gov i pobrać dobie dokument z wszystkimi NOPami. Bieżący raport dotyczący NOP (akutalizowany każdego dnia) 14:23, 16.02.2021


nie szczepięnie szczepię

8 0

To uważam, że w twoim szpitalu totalny brak odpowiedzialności- objawy uboczne powinno się zgłaszać. Jakby nie było, te szczepionki nadal przechodzą testy- na społeczeństwie- i wiedza o wszelkich negatywnych działaniach może komuś uratować życie. 18:40, 16.02.2021


NickNick

31 10

albo niech się szczepią skoro boją lub nie, każdy ma wybór. Ludzie nie padają pokotem na ulicy, taka to pandemia. 00:54, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CanArtCanArt

13 15

U mojej sąsiadki jednym z objawów NOP była ciąża. 03:06, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArekArek

18 5

Strasznie duży procent tych odczynów. w 70% przypadków będziesz miał przerypane kilka dni. I to dopiero pierwsza dawnka. 08:39, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrPiotr

40 6

Dlaczego przywołanie oficjalnego dokumentu Państwowej Inspekcji Sanitarnej mówi ogólnie o 1773 niepożądanych odczynach poszczepiennych, z czego 1473 miały charakter łagodny, a nie wspomina o tym, że jest w nim 19 zgonów? Niemarketingowe? Śmierć tych osób jest mniej ważna od marketingu, dlatego nawet nie warto o nich wspomnieć??? 08:44, 16.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pe1pe1

2 4

Dlatego że w dokumentach Państwowej Inspekcji Sanitarnej nie publikuje się kłamstw wymyślonych przez internetowych troli 19:11, 16.02.2021


XX

40 12

40 śmierci ? Dobre sobie hahah w moim przybytku w którym pracuje zmarło już 12 osób. Wszystkie max tydzień po szczepieniu, większość osób przed szczepieniem było w b. Dobrym stanie. No ale kręcimy lody dalej :€ 09:18, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XDXD

36 0

Ty ,,MEDYK" pracujecie właśnie mam wysoką gorączkę i czekam na teleporadę. Żenada jak się zaszczepiliście to po co te szopki. 11:11, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BelferKTBelferKT

39 4

WIększość z nich miała covida jesienią, to efekt bezsensownego szczepienia ozdrowieńców, u których działa kilka mechanizmów obronnych przeciw wirusowi, dlatego po ukłuciu organizm tak reaguje! Przypominam, że medycy byli szczepieni lepszymi szczepionkami, a nauczycielom dano to niesprawdzone coś, i zrobiono z nich króliki doświadczalne w tym eksperymencie medycznym! 11:21, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RkRk

17 2

To ciekawe bo lekarze twierdza ze takich objawów jak pieczenie zaczerwienienia itd w ogóle się nie raportuje, Ktoś tu leci z nami w kulki. 11:50, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziadekdziadek

14 6

Depopulation through ferced vaccination - hasło b.Gates'a z przed 10 lat. 12:41, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FrancjaFrancja

22 2

We Francji szczepiono całe oddziały szpitalne. Było tak dużo NOPów, że przestali szczepić w ten sposób, bo nie było kim pracować. To głupota wysłać WSZYSTKICH z jednej szkoły w tym samym terminie, bo takie właśnie mogą być skutki.
13:17, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

O Matko!O Matko!

29 8

Miałem potwierdzonego COVIDA - objawy pierwszy dzień lekki ból głowy, drugi dzień lekki kaszel trzeci dzień stan podgorączkowy - dziękuje i po wszystkim - było to łagodniejsze i mniej uciążliwe niż katar - więc zapytuję gdzie są te tłumy umierające na ulicach?? Gdzie te przeładowane szpitale?? COVID z nami już od dawna jest i nadal będzie więc po co pozwalać robić z siebie szczura laboratoryjnego i przyjmować nieznane niesprawdzone medykamenty ???? 13:20, 16.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MustiMusti

5 1

No nie każdy ma tyle szczęścia ale zgadzam się z Tobą że większośc tak łagodnie przechodzi i ryzyko związane ze szczepieniem tym czymś jest wyższe niż ryzyko powikłań pochorobowych. A do tego szczepi się bez dokładnego sprawdzenia stanu zdrowia. Tylko krótki wywiad z pacjentem i tyle.
Moi sąsiedzi wszyscy przechorowali w domu bez wizyty u lekarza. Ja zaś sam chyba byłem chory jeszcze w lutym ubiegłego roku gdy jeszcze nie było pacjenta zero. Jeden dzień miałem wyjęty z życiorysu. Tzn byłem tak słaby że nawet wstanie z łóżka było problemem. Ale potem było juz tylko lepiej. Brak czucia węchu i smaku przez 3 dni. Ale wtedy jak to miałem to jeszcze nikt ni emówił o covidku. Potem skojarzyłem. Więc ta choroba była wcześniej już w Polsce ale traktowana była jak grypa. Ja sam myślałem że mam coś grypopochodnego 14:27, 16.02.2021


AdaAda

19 2

To początki, następstwa będą długoterminowe! 14:16, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BetiBeti

2 16

No tak trzeba teraz na L4 iść, bo przecież już miesiąc do pracy się chodź 17:15, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RealistaRealista

5 24

Państwo nauczyciele kiedy nadrobicie cały rok bezrobocia- może uczciwie by było aby część Waszych dochodów oddać ludziom walczącym na 1 linii 17:16, 16.02.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aniaania

0 1

Którą część?, Bo nie ma się czym dzielić... 16:58, 17.02.2021


kłamczuchykłamczuchy

9 2

OFICJALNA WERSJA: "Setki tysiące ludzi przyjęło już szczepionkę przeciwko COVID-19 w Polsce. Niepożądane odczyny poszczepienne odnotowano w kilkuset przypadkach i w zdecydowanej większości miały one łagodną postać..."
NIEOFICJALNA WERSJA: 14 zaszczepionych nauczycieli- 14 osób ma niepożądane objawy, ergo 100% zaszczepionych.
Obie te informacje można wyczytać z tego artykułu. NFZ i MZ milczą oczywiście na ten temat... 17:22, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

osaosa

1 0

no to pięknie 17:59, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dorota_LDorota_L

5 0

W naszej szkole (Warszawa) w piątek zaszczepiono 16 nauczycieli. Tylko JEDNA osoba nie miała objawów poszczepiennych. Pozostałe: gorączka 39-40 stopni, dreszcze, bóle głowy, mięśni. Jakaś masakra po prostu. Cyt. "Boli mnie nawet ciało od kołdry. Nie mogę się do niczego dotknąć.", "Nie mam siły ruszyć ręką", "Mąż mi podawał wodę, bo nie byłam w stanie wziąć szklanki do ręki". Na szczęście do niedzieli większość objawów minęła i w pon. wszyscy byli w pracy. Niestety wczoraj szczepiona była druga grupa. Dzisiaj leżą wszyscy z tymi samymi objawami. Pojawiają się przeważnie po 8-10 godzinach. Oprócz tego 4 nauczycielki z Covidem. :( 18:16, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SS

2 0

Warto zastanowić się jakie szczepionki dostały obie grupy. Dla nauczycieli przygotowano AstraZeneca. "Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zatwierdziła szczepionkę przeciwko Covid-19 firmy AstraZeneca i Uniwersytetu Oksfordzkiego do użytku w nagłych wypadkach, tym samym rozszerzając dostęp do tego preparatu."
18:52, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlabOlab

2 2

To normalna reakcja na szczepienie. Cieszcie siē że nie macie drgawek.wstrząsu ,udarów zakrzepic i tego wszystkiego co po pfizerze 18:59, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Staszek Staszek

9 0

Muszą "wyszczepić" populację, to brzmi jak wykastrować 19:45, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oburzonaoburzona

1 10

Polakowi to nic a nic nigdy nie pasuje. Wszystko musi skrytykować,oby tylko nie pochwalić. Opisane objawy wyżej co prawidłowe, wię nie siejcie paniki pisarczyki. 20:45, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaaaJaaa

0 0

https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/koronawirus-w-domu-seniora-rosnie-liczba-zgonow,n,1000283559.html 21:21, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ASAHIASAHI

5 0

Myślę, że szkolnictwo polskie (i nie tylko) jest przygotowywane na naukę bez typowych szkół a co za tym idzie, bez nauczycieli. Na stronach rządowych pojawiają się lekcje prawie do wszystkich przedmiotów (i tematów) (np. https://www.gov.pl/web/wegry/ii-wojna-swiatowa ) a z USA docierają wieści, że prawdopodobnie dzieci, w tym roku nie wrócą do szkół. Być może na momencik wrócą jesienią, ale to raczej tylko tylko strefa marzeń.   Serio? komuś się wydaje, że ktoś się martwi zdrowiem nauczycieli? tej grupy zawodowej, która w czasie strajku została kompletnie przez wszystkich olana? Chyba w pierwszej kolejności chcą sie ich pozbyć... tylko głośno myślę... i wyślą ich na "wcześniejsze emerytury"  
Szczepienia, tak sądzę, to dopiero początek niecnego planu...
Kto sobie na świecie zdaje sprawę, jak daleko jest zaawansowana technologia? Z TV zwykle dowiadujemy się tylko o "noblach"...
Szukając w sieci informacji znalazłem pewną panią... Judy A. Mikovits... badaczkę, która zajmowała się wielona chorobami i szczepionkami. Szczepionka dla żołnierzy, którzy nago zniosą -20C ? to żaden problem... 2godz. wytrzymają bez żadnych konsekwencji dla zdrowia... (jednak nikt nie wie, jakie są długoterminowe, możliwe NOPy), ale nikt o to nie pyta...
"Programowanie" szczepionek/wirusów? , to także żaden problem... wszystko się zrobi, wszystko się kontroluje, ale tylko do pewnego momentu...
To jak powstają szczepionki i jak są testowane... np. z wykorzystaniem płodów dzieci, to już inna bajka...
Linków celowo nie podaję, aby może wzbudzić ciekawość... wszystko jest w Internecie...
Co dalej? Pewne firmy... ludzie mają ciekawe patenty... można o nich poczytać, w wersji ENG, na googlach i nie tylko:
1) Manipulacja układem nerwowym przez pola elektromagnetyczne z monitorów https://patents.google.com/patent/US6506148 ciekawe komu to i po co?
2) SYSTEM KRYPTOWALUTOWY WYKORZYSTUJĄCY DANE DOTYCZĄCE AKTYWNOŚCI CIAŁA https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606&fbclid=IwAR21_tIfX2cr0UU3VyE3BWkm3NyhO2_AV9F4bSn7fjB9sEyJ_pC_6Nw0m0M a to? to już chyba p zaczipowaniu?
3) System kryptowalut wykorzystujący dane dotyczące aktywności ciała https://patents.google.com/patent/WO2020060606A1/en
4) Kuliste anteny (dużej mocy) do 5G https://patents.google.com/patent/US10256551B2/en?q=(5G)&oq=(5G) ??? a mówią, że nam coś innego...
5) Microsoft przyznał patent na reanimację zmarłych jako „chatboty” 3D https://summit.news/2021/01/22/microsoft-granted-patent-to-reanimate-dead-people-as-3d-chatbots/ nie dadzą nam nawet spokojnie umrzeć...
Życzę miłej lektury  
p.s.
Do tego należy dodać być może: chemtrails, zanikanie fizycznych pieniędzy, nanochipy silikonowe,..., i parę innych, to wszystko zaczyna mieć sens? albo bezsens  

? 23:45, 16.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fpsfps

4 0

Trzeba być niewdzięcznikiem aby nazywać w ten sposób osoby, które przecież Nas tak wiele nauczyły. Ludzie, ogarnijcie się bo czytanie komentarzy typu „nieroby, tylko L4 im w głowie” budzi nic innego jak zażenowanie i żal, że tak wygląda Nasze społeczeństwo. „Bardzo łatwo jest oceniać, nic nie rozumiejąc. Trudniej jest zrozumień, nie oceniając.” ~ R. Wrobel 02:27, 17.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AGAAGA

0 1

Spokojnie , po innych szczepionkach też są . Trwają jeden dzień , moż
na to przeżyć . Bez paniki 11:42, 17.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HelenaHelena

0 0

Ma pan rację.
13:48, 17.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

poliopolio

3 0

Sądzę ,że o to właśnie chodzi żeby zgłaszać kto ma jakie objawy poszczepienne. "Góra" zbiera te informację i za 2 latka będą mieli testy przeprowadzone. W końcu tak wielu chce się szczepić....no dalej. 15:28, 17.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BisiaBisia

2 0

PILNE!
Mike Yeadon, były główny naukowiec firmy Pfizer, stwierdził, że jest już za późno, aby uratować osobę, której wstrzyknięto szczepionkę Covid-19. Wzywa tych, którym jeszcze nie wstrzyknięto śmiercionośnego związku, do walki o przetrwanie ludzi i życie ich dzieci. Znany na całym świecie immunolog opisuje dalej proces, który według niego zabije ogromną większość ludzi żyjących obecnie. Bezpośrednio po pierwszym wstrzyknięciu około 0,8% ludzi umiera w ciągu 2 tygodni. Osoby, które przeżyły, mają średnią długość życia 2 lata, która jednak zmniejsza się po każdym doładowaniu lub wstrzyknięciu „przypominającym”.
Opracowywane są szczepionki uzupełniające, które rozkładają niektóre narządy, w tym serce, płuca i mózg. Profesor Yeadon, który przez dwie dekady był zaznajomiony z działaniami i celami badań i rozwoju w farmaceutycznym gigancie Pfizer, wyjaśnia, że ostatecznym celem obecnie podawanego schematu szczepionek może być tylko masowe wyludnienie, przy którym wszystkimi wojnami światowymi wydają się być jak Myszka Miki.
„Miliardy są już skazane na pewne, nieodwołalne i pełne bólu zgony. Każda osoba, która otrzymała zastrzyk, z pewnością umrze przedwcześnie, a 3 lata to zrobiona na wyrost ocena tego, jak długo prawdopodobnie będzie żyła”.
https://www.lifesitenews.com/news/exclusive-former-pfizer-vp-your-government-is-lying-to-you-in-a-way-that-could-lead-to-your-death 13:00, 12.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RusłanRusłan

0 0

Niestety, ale nauczyciele zostali zaszczepieni Astrazeneka, więc skutki uboczne ich nie ominęły, niestety. Dlaczego nauczycieli nie szczepili Pfizerem albo Moderną? Bo to szczepionki dla wybranych! Na ból w okolicy wkłucia najlepiej działa smarowanie żelem Calendeel. Można a nawet warto smarować nawet co 2-3 godziny grubą warstwą. 17:11, 30.05.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%