Zamknij

Sopot Wave - prestiżowe wydarzenie na fali mody i biznesu

08:14, 05.06.2019 Przemysław Szczygieł Aktualizacja: 00:49, 10.06.2020
Skomentuj

Podczas piątkowego wieczoru na tarasach przy Aquaparku w Sopocie zainaugurowano piąty sezon Biznes Ligi Żeglarskiej. Ponad 300 gości związanych ze światem ogólnopolskiego biznesu i mody stanęło na czerwonych dywanach, aby uczcić nadchodzące regaty w ramach dziewiątej imprezy z cyklu Sopot Wave.

To prestiżowe, cieszące się niesłabnącą popularnością, wydarzenie wywołało wśród uczestników wiele emocji! W programie znalazły się m.in. pokazy mody uznanych projektantów, fireshow, a także prezentacje sopockich klubów żeglarskich oraz załóg, które zawalczą na regatach w Biznes Lidze.

Na gości u wejścia czekały piękne hostessy. Wstęp – na zaproszenie. Po tym jak przekroczyliśmy bramkę, czerwony dywan prowadził nas prosto na tarasy. Tam już na pierwszy rzut oka uwagę przykuwały ekskluzywne samochody, takie jak słynna Mazda 3 i 6, a także modele z serii CX3 oraz CX6.

Spotkanie świata biznesu i mody

Od godziny 19.30 powoli zaczynali schodzić się goście. Był to czas, kiedy jeszcze przed formalnym rozpoczęciem części scenicznej, raczono się pysznym winem musującym Freixenet Prosecco o wyraźnej nucie kwiatów, cytrusów i jabłek. Z kolei o wielbicieli mocniejszych trunków zadbali barmani przygotowujący koktajle na bazie wódki Dalkowski.

Około godziny 20.00 na scenę pod rozłożystym, białym zadaszeniem (nota bene, przypominającym żagle) wyszli prowadzący piątkowe spotkanie: Beata Tadla, dziennikarka radiowa i telewizyjna, oraz Piotr Kula, żeglarz sportowy, a także uczestnik Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w klasie Finn.

Dwójka konferansjerów odzwierciedlała dwojaki charakter wieczoru. Z jednej strony Beata Tadla w bardzo sugestywny, interesujący sposób odnosiła się do części modowej wydarzenia, z drugiej zaś strony w części żeglarskiej pierwsze skrzypce grał Piotr Kula, siłą rzeczy bardziej zaznajomiony z tematyką sportów wodnych.

Spotkanie rozpoczęło się częścią żeglarską. W jej trakcie zaprezentowały się takie kluby jak UKS Navigo - specjalizujący się w katamaranach, Sopocki Klub Żeglarski - skoncentrowany na windsurfingu czy też nieco później Sopot Yacht Club. Prezentacjom towarzyszyły widowiskowe projekcje krótkich filmów promocyjnych, a także omówienie zbliżających się regat Livolo Super Puchar Gdyni.

Co na wybiegu?

Kiedy wieczorne show przeniosło się na wybieg, uczestnicy Sopot Wave  zostali zaproszeni do świata mody. Przyszła pora na to, by nacieszyć oczy wspaniałymi kreacjami przygotowanymi przez Ramatuelle Beachwear Fashion. Wśród zaprezentowanych ubrań uwagę zwracały eleganckie koszulki polo i pływackie kąpielówki w wersjach męskich, damskich oraz dziecięcych. Stylowe ubrania, których nie powstydziłby się żaden żeglarz, charakteryzowały się nie tylko interesującym designem, ale także szybkim schnięciem zastosowanych materiałów, co z pewnością czyni je doskonałym wyborem na długie rejsy.

Interesujące okazały się także kolejne pokazy, na których przedstawiono m.in. międzynarodową markę odzieżową Campione ze swoimi marynistycznymi kreacjami czy też ofertę butiku Jungle Chic skoncentrowaną na ubraniach spod znaków Okuaku, Terrastyll, Tears & Fears, Waisted, MoRe, MIUMMASH, Piu czy MASH.

Niewątpliwym hitem Sopot Wave Vol.9 były także propozycje dla pań od gdyńskiej marki Menta Meccanica. Delikatne, zwiewne, kobiece, wprost idealne na ciepłe, letnie dni.

Głównym punktem części modowej okazały się jednak prace Michała Starosta. W kolekcji „Lato 2019” dominowało ecru, jasne beże oraz rozmaite kremowe barwy. Ponownie zobaczyliśmy ubrania lekkie, łączące swobodę ruchów i niebanalną elegancję w postaci wariacji na temat letnich sukienek dostosowanych do różnych typów sylwetki.

Inauguracja Biznes Ligi Żeglarskiej

Po zakończeniu pokazów mody, przedstawieniu wybitnych zawodników z sopockich klubów żeglarskich i omówieniu zbliżających się zawodów przyszła pora na finał spotkania. Beata Tadla i Piotr Kula zainaugurowali Biznes Ligę Żeglarską, kolejno zapraszając na scenę przedstawicieli 11 zespołów ze świata biznesu. W świetle reflektorów stanęły drużyny reprezentujące takie firmy jak: Apteka Gemini, Bud Invest, Erplast, SimplyCar, StoGda Ship Design & Engineering Sp. z o.o., ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe S.A., Eurocast Spółka z o.o., SOSNOWSKI, EPAM, W Ślizgu! i Olivia Business Centre.

Kiedy na scenie moc atrakcji dobiegła końca, w pobliżu tarasów rozpoczęły się widowiskowe pokazy fireshow. W ogniu pochodni, z roziskrzonymi lassami i płonącymi „parasolami” wystąpił zespół tancerek Mamadoo Fireshow, otwierając tym samym dalszą, nieformalną część imprezy.
 

 

(Przemysław Szczygieł)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%