Zamknij

Calypso odpowiada sopockim klubowiczom: "trójmiejskie kluby są gotowe do przejęcia klientów"

19:21, 25.08.2020
Skomentuj Fot. Calypso Fitness Sopot Fot. Calypso Fitness Sopot

Dotychczasowy menadżer sopockiego Calypso oficjalnie potwierdził zamknięcie klubu. W mailu do naszej redakcji potwierdził, że dotychczasowi klubowicze z Sopotu powinni uczęszczać do pozostałych siłowni sieci w Trójmieście.

Szanowni Państwo,

 

w odpowiedzi na Państwa wiadomość z przykrością informujemy, że Klub Calypso Fitness w Sopocie zakończył swoją działalność i nie zostanie ponownie otwarty dla klientów.

 

Negatywne konsekwencje, bez precedensu w historii współczesnych stosunków gospodarczych, a wywołane epidemią choroby COVID-19, nie ominęły również branży fitness, co wywołało konieczność zakończenia działalności klubu Calypso Fitness w Sopocie.

 

Jednocześnie informujemy, że pozostałe kluby sieci Calypso Fitness położone na terenie Trójmiasta, funkcjonują bez zmian i są gotowe na przejęcie klientów zamkniętego klubu Calypso Fitness w Sopocie, w celu zapewnienia im dostępu do usług fitness na niezmiennym, wysokim poziomie, zgodnym z postanowieniami zawartych umów członkowskich.

 

Do dyspozycji klientów pozostaje Dział Obsługi Klienta Calypso Fitness ([email protected]), który odpowie na wszelkie wątpliwości związane z funkcjonowaniem klubów sieci Calypso Fitness oraz wykonywaniem umów członkowskich - poinformował Piotr Bednarczyk, były menadżer klubu w Sopocie, obecnie odpowiadający za Calypso Fitness Zaspa.

Jak informowaliśmy w ciągu ostatnich tygodni, z decyzją sieci nie zgadzają się sopoccy klubowicze. Wielu nie odpowiada korzystanie z pozostałych trójmiejskich klubów. Otrzymali oni również rachunki za miesiące, w których siłownia przy Al. Niepodległości pozostawała zamknięta.

[ZT]5392[/ZT]

 

(Emil Bogumił)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(5)

SopotSopot

2 0

Skoro pobierali opłaty to mieli kasę na rachunki, to właśnie to miejsce mi pasowało technicznie, fizycznie i mentalnie i w dupie mam inne placówki bo ich wielkość czy dostępność, grafik zajęć mi nie odpowiada

23:27, 25.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LewsLews

3 0

To jakieś chamstwo. Wiadomo że ludzie wybierali sopocki klub z uwagi na bliskość zamieszkania i do konkretnego
klubu byli przypisani na podstawie wykupionego karnetu. Płacili za inną usługę. Z jakiej racji opłaty były naliczane za miesiące nieczynne. Całe szczęście ,że się nie skusiłam na abonament...uffff.
i już nigdy tego nie zrobię.

00:36, 26.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

byly pracownikbyly pracownik

2 0

To wszystko kłamstwo, klub zamknęli po cichu, właściciel chciał się dogadać z nimi, zresztą zawsze mieli 3mc zaległość. Klub niepierwszy raz kłamie, a ten pseudo manager nigdy prawdy nie mówił ani nic nie robił. Okłamują klubowiczów, wypowiadajcie umowy i nie bójcie się pójść z nimi do sądu!

11:44, 26.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GdańszczaninGdańszczanin

0 0

żałosny ten pseudo menago. Kiedy ludzie szukali informacji to nie potrafił się odezwać, a teraz takie śmieszne rady daje...
Cóż jest jeszcze Zdrofit, Totalfitness, Calypso straciło zaufanie...

21:33, 26.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

messermesser

0 0

trzeba organizować skargę do UOKiK-u.

11:37, 27.08.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%