Zamknij

Bezpieczny, Naturalnie Kulturalny: premiera filmu promującego Sopot [WIDEO]

13:03, 28.06.2020 A.N Aktualizacja: 19:24, 28.06.2020
Skomentuj

Miasto Sopot, wraz z Sopocką Organizacją Turystyczną, przygotowało nową kampanię promocyjną miasta. Hasłem przewodnim działań będzie Sopot Naturalnie Kulturalny. Szczególnie zaznaczone będą kwestie związane ze wsparciem lokalnej branży turystycznej i gastronomicznej. Efekty można zobaczyć w specjalnym spocie promującym.

Jak informuje Urząd Miasta, prowadzone będą liczne działania, które opowiadać będą o możliwościach spędzania czasu wolnego, jakie oferuje Sopot, również ten uzdrowiskowy. Uwzględnione zostaną propozycje kulturalne, które odbywać się będą w miejscach nieoczywistych, zielonych i przestrzennych. 

 Mamy świadomość, że ten sezon będzie wyjątkowy pod wieloma względami – mówi Magdalena Czarzyńska-Jachim, wiceprezydent Sopotu. – Nigdy nie staliśmy przed takimi wyzwaniami jak teraz. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze i dlatego będziemy w tej kampanii przypominać, że Sopot to także piękne lasy, hipodrom, kilometry ścieżek rowerowych, błonia czy parki. Będziemy zachęcać do spędzania wolnego czasu aktywnie i właśnie w plenerach.

Jak dodaje sopocki magistrat, sopocka branża turystyczna, pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej spowodowanej pandemią, dostosowała się do nowych zasad sanitarnych i potrzeb gości. 

- Wypoczynek w Sopocie jest bezpieczny, jesteśmy gotowi, otwarci i mamy kompleksową ofertę dla odwiedzających nas gości, którzy w tym roku przyjadą głównie z Polski – mówi Anna Golec- Mastroianni, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej.  - Ważne, abyśmy w tym trudnym dla nas czasie działali razem, dlatego jako Sopocka Organizacja Turystyczna chcemy promować zarówno Sopot jako atrakcyjną i bezpieczną destynację, jak również oferty wszystkich naszych partnerów od obiektów noclegowych, po gastronomię, obiekty kultury i atrakcje turystyczne. W naszej kampanii będziemy zachęcać do odkrywania Sopotu na nowo, do odwiedzenia  mniej oczywistych, ale wyjątkowych miejsc na mapie miasta, do aktywnego wypoczynku na wodzie i  łonie natury oraz do korzystania z wszystkich walorów, jakie oferuje uzdrowisko Sopot.

Jednym z najważniejszych elementów nowej kampanii jest spot przedstawiający rodzinne wakacje w kurorcie. Wyreżyserował go Michał Popczyk, a muzykę napisał Mariusz Noskowiak. W rolę dziecka wcieliła się Sara Zielinska, mamę zagrała Anna Czajka a tatę Jakub Ehrlich. Za stylizację odpowiadała Katarzyna Piątek.

Jak poinformował Urząd Miasta, na zrealizowanie kampanii udało się pozyskać środki w wysokości 20.000 zł w ramach konkursu organizowanego przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną.

Inf. UM Sopot

(A.N)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%