Zamknij

BlueAlert - komunikacja kryzysowa w Sopocie. Firma gotowa jest wesprzeć inne instytucje

P.S 10:55, 23.03.2020 Aktualizacja: 10:56, 23.03.2020
Skomentuj Fot. Urząd Miasta Sopotu Fot. Urząd Miasta Sopotu

Firma Blue Services, operator systemu powiadamiania kryzysowego, ogłosiła gotowość wsparcia swoim oprogramowaniem instytucji publicznych. Dotychczas system służył m.in. do informowania mieszkańców Sopotu w sprawie zagrożenia związanego z koronawirusem. Jak jednak zapewnili przedstawiciele Blue Services, platforma komunikacyjna jest skierowana również do szkół, szpitali oraz innych samorządów. 

(...) chcemy pomoc w tej kryzysowej sytuacji naszym slużbom medycznym (szpitale, lekarze, sanepid itd.), naszym samorządom i szkołom w obszarze informowania oraz komunikacji związanej z aktualnym kryzysem poprzez BlueAlert. Tym samym udostępnimy dzięki współpracy Blue Services i Blue Media BlueAlert bez żadnych opłat. Blue Services nie będzie pobierać opłat za abonament, natomiast Blue Media nie będzie pobierać opłat za SMS-y na czas kryzysu (...). Nie warunkujemy tej oferty żadnymi obostrzeniami czy zobowiązaniami na przyszłość. Nie chcemy budować marketingu w oparciu o COVID-19. Po prostu, po ludzku, chcemy pomóc - przekonuje Sebastian Ptak, przedstawiciel firmy Blue Services.

Według obecnych przewidywań dostęp do systemu będzie obejmował dwa bezpłatne miesiące użytkowania. Jak podkreślają twórcy oprogramowania, platforma umożliwia tworzenie złożonych schematów powiadamiania angażujących odpowiednie służby,
mieszkańców i podmioty współpracujące z urzędem.

W Urzędzie Miasta Sopot, w ciągu 24 godzin wdrożyliśmy nasz Blue Alert - platformę służącą do zarządzania kryzysowego, pozwalającą dowolnie konfigurować procesy wymagające niezawodnej komunikacji. Umożliwiamy w ten sposób natychmiastowe powiadomienia użytkowników o zaistniałych zdarzeniach lub planowanych działaniach z wykorzystaniem wielu kanałów - m.in. - SMS-ów, wiadomości e-mail oraz komunikatów na stronie internetowej urzędu. Nasza platforma optymalizuje procesy obsługi po stronie Urzędu w kontekście organizacji komunikacji, jak i ewentualnych spotkań czy telekonferencji związanych z aktualną sytuacją zagrożenia epidemicznego. System Blue Alert daje dodatkowo możliwość przyjmowania i przetwarzania zgłoszeń bezpośrednio od użytkowników. Dlatego obecnie wspólnie z Urzędem Miasta uruchamiane są procedury do zarządzania dystrybucją żywności i innych dóbr podstawowych dla osób podlegającym kwarantannie, starszych oraz wykluczonych cyfrowo - informuje firma w serwisie Linkedin.

Jak zapewniają autorzy oprogramowania, po wdrożeniu BlueAlert w Sopocie spotkali się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat działania systemu.

Więcej informacji: strona operatora.

(P.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%