Zamknij

Sopocki ubezpieczyciel wzorem dla branży! Podwójna nagroda PR Wings dla ERGO Hestii

. 15:30, 20.11.2025 Aktualizacja: 10:18, 20.11.2025
Skomentuj Materiały prasowe Materiały prasowe

Czy szacunek i równość mogą być kluczem do sukcesu wizerunkowego? Sopocka firma udowadnia, że tak, zgarniając prestiżowe statuetki w rekordowej edycji konkursu PR Wings 2025. Nagrodzona kampania "Równomocni" to więcej niż PR – to manifestacja autentycznej kultury organizacji.

Branża ubezpieczeniowa w Polsce zyskała nowego lidera w dziedzinie komunikacji i budowania wizerunku. Sopocki ubezpieczyciel ERGO Hestia zdobył aż dwie statuetki PR Wings 2025, jednego z najważniejszych konkursów branży PR. Sukces dotyczy kampanii „Równomocni”, która redefiniuje podejście do szacunku i inkluzywności w miejscu pracy. Wyróżnienie w kategoriach Komunikacja Wewnętrzna i Employer Branding potwierdza najwyższy poziom działań firmy.

Sopocki ubezpieczyciel stawia na wartości

W trakcie gali finałowej 5. edycji konkursu PR Wings, która miała miejsce 17 listopada w Warszawie, ERGO Hestia znalazła się w gronie zaledwie 8 firm uhonorowanych co najmniej dwiema statuetkami. Kapituła konkursu, złożona z blisko 100 doświadczonych ekspertów PR, doceniła sopocką inicjatywę. Nagrodzona kampania „Równomocni” jest skierowana do pracowników ERGO Hestii. Ma ona na celu budowanie kultury wzajemnego szacunku i równości w organizacji.

Maria Rosa, Dyrektorka Departamentu Marketingu i PR ERGO Hestii, podkreśla, że kampania jest czymś więcej niż tylko promocją. To manifestacja kultury firmy, w której autentyczny szacunek i inkluzywność stanowią fundament codziennej pracy. Zdobycie statuetek PR Wings w strategicznych kategoriach potwierdza, że inwestycja w ludzi i ich historie to właściwy kierunek rozwoju. Z kolei Jakub Zajdel, Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings, zauważył, że nagrodzone projekty umiejętnie łączą nowoczesne narzędzia z kluczowymi dziś wartościami.

Autentyczne historie

Program „Równomocni” to inicjatywa stworzona przez Grupę ERGO Hestia we współpracy z Fundacją Integralia. Jej celem jest wspieranie pracowników posiadających orzeczenie o niepełnosprawności oraz osób z długotrwałymi problemami zdrowotnymi, które mogą o takie orzeczenie się ubiegać. Program oferuje realne wsparcie, m.in. dofinansowanie wydatków związanych z niepełnosprawnością, bezpłatne wizyty u specjalistów oraz dodatkowe dni urlopowe. Pracownicy mogą także liczyć na możliwość 100% pracy zdalnej lub pracy hybrydowej.

Kampania promująca program oparła się na autentycznym storytellingu, w którym wystąpili pracownicy-sportowcy ERGO Hestii. Filmy „Triathlonista” i „Sztuka powrotu” miały za zadanie  pokazać, że niepełnosprawność nie ogranicza pasji ani potencjału zawodowego.

„Triathlonista” – Film opowiada historię Mariusza, kierownika zespołu ds. kontrolingu i triathlonisty, który z jedną ręką trenuje i startuje w zawodach z serii IronMan. Film pokazuje jego determinację i siłę w dążeniu do celu.                                  

„Sztuka powrotu” – przedstawia Natalię, pasjonatkę jeździectwa, która po wypadku i licznych operacjach wróciła do koni i pracy zawodowej, udowadniając, że niepełnosprawność nie przekreśla aktywnego życia.

Premiera filmów w Międzynarodowy Dzień Osób z Niepełnosprawnościami wzmocniła przekaz o inkluzywności, inspirując tysiące pracowników do dyskusji i refleksji. Obecnie osoby z niepełnosprawnością stanowią ponad 4% zatrudnionych w ERGO Hestii. 

Podwójny triumf ERGO Hestii w konkursie PR Wings 2025 świadczy o skuteczności i strategicznym znaczeniu działań opartych na uniwersalnych wartościach. Kampania „Równomocni” to dowód, że autentyczność i dbałość o kulturę organizacyjną budują silny wizerunek marki. Sukces ten cementuje pozycję sopockiego ubezpieczyciela jako firmy, która nie tylko skutecznie komunikuje, ale przede wszystkim działa odpowiedzialnie. Konkurs PR Wings, który odnotował rekordową liczbę 211 zgłoszeń, potwierdza, że branża ceni profesjonalizm i etykę w public relations.

[ZT]36576[/ZT]

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu esopot.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%