Z końcem marca zmienia się miejsce składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Od poniedziałku, 4 kwietnia 2022 r. sprawy związane z deklaracjami będzie rozpatrywał Dział Gospodarki Komunalnej Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie, mieszczący się w Urzędzie Miasta.
W celu sprawnej obsługi Mieszkańców, uruchomione zostanie biuro obsługi, zlokalizowane w budynku Urzędu Miasta, w pokojach 53-57 na I piętrze (dawny Referat Komunikacji). Będzie ono czynne w godzinach pracy urzędu. Pracownicy biura będą przyjmować deklaracje papierowe, a także służyć pomocą w przypadku problemów z ich wypełnieniem.
– Mieszkańców i przedsiębiorców składających deklaracje bądź korekty zapraszam od poniedziałku do nowego punktu w Urzędzie Miasta. Dobra lokalizacja i godziny pracy umożliwią szybkie załatwienie niezbędnych formalności – mówi Marcin Skwierawski, wiceprezydent Sopotu.
Zakład Oczyszczania Miasta natomiast będzie się zajmował się jedynie czynnościami wykonawczymi, związanymi z utrzymaniem czystości i gospodarką odpadową, czyli odbiorem śmieci.
Sprawy, które od 4 kwietnia br. będzie można załatwić w Zakładzie Oczyszczania Miasta:
Sprawy, które od 4 kwietnia br. będzie można załatwić w Dziale Gospodarki Komunalnej:
Ponadto pracownicy ZDiZ będą prowadzili postępowania podatkowe dotyczące opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi np. związane z niewłaściwą segregacją, które dotychczas prowadził Zakład Oczyszczania Miasta. Dział Gospodarki Komunalnej przejmie tez prowadzenie windykacji, w zakresie wystawiania upomnień oraz tytułów wykonawczych.
Źródło: Urząd Miasta Sopotu
[ZT]12039[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz