Zamknij

Skuteczne SEO ze specjalistą od optymalizacji

10:11, 10.01.2022 . Aktualizacja: 10:12, 10.01.2022
Skomentuj

Istnieje wiele powodów, aby stworzyć stronę internetową. Może zbudowałeś niesamowity produkt, który jesteś gotowy do sprzedaży online. Może napisałeś swoje magnum opus, osobisty esej, który z pewnością wygra Pulitzera, gdy zostanie umieszczony w Internecie. Może po prostu chcesz podzielić się swoim hobby z całym światem. Niestety, nic z tego nie ma znaczenia, jeśli nikt nie odwiedza Twojej strony.

Czym jest search engine optimization?

Jeśli chcesz, aby ludzie odkryli Twoją stronę, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) jest koniecznością. SEO to ogólny termin dla procesów, które webmasterzy używają do zwiększenia szans swoich witryn w rankingu dobrze w wyszukiwarkach, takich jak Bing i Google. Niezależnie od tego, czy witryna działa na serwerze współdzielonym, VPS lub dedykowanym, należy wykorzystać SEO tak, że witryna (miejmy nadzieję!) pojawia się na pierwszej stronie wyników po ktoś kluczy termin w wyszukiwarce. Poniższe wskazówki SEO nie zagwarantują Ci doskonałej pozycji w wynikach, ale są niezbędne, aby pomóc wyszukiwarkom - i ludziom, przez rozszerzenie - znaleźć Twoją witrynę.

Optymalizacja seo pod okiem specjalisty

Marcin Zygmunt jest doświadczonym pozycjonerem zajmującym się seo od ponad 14 lat, z dużym doświadczeniem na rynkach międzynardowych , specjalizującym się w afiliacji. Pracuje pod kątem określonych słów kluczowych. W oparciu na wynikach wyszukiwania google kreuje odpowiednie struktury strony. Skupia się zarówno na organicznych wynikach wyszukiwania oraz na zagadnieniach od strony analizy słów kluczowych.

Zbuduj dobrze zaprojektowaną witrynę

Jeśli Twoja witryna jest nowa, duża lub zawiera wiele plików multimedialnych, rozważ stworzenie mapy strony. Jest to plik, który dostarcza wyszukiwarkom informacji potrzebnych do szybkiego indeksowania stron, wideo i audio. Google posiada przydatny generator sitemap. Bing również to robi. W rzeczywistości, aby Twoja strona pojawiła się w Wiadomościach Google, musi zawierać sitemapę.

Ponadto, Twoja strona powinna zachęcać odwiedzających do odkrywania i udostępniania Twoich treści. Sprzedajesz produkty? Twoja strona główna powinna zawierać co najmniej kilka zoptymalizowanych zdjęć produktów (więcej na ten temat w dalszej części artykułu). Prowadzisz bloga? Zamieść odnośniki do najnowszych postów i najważniejszych esejów. Te działania przemawiają nie tylko do odwiedzających, ale także do wyszukiwarek. Pokazują im, co uważasz za ważne.

Pozycjonowanie dla wyszukiwarek internetowych

Na zapleczu, pole tytułu witryny powinny destylować całą witrynę w dół do jej nazwy i odpowiednich słów kluczowych, jak to, co pojawia się w wynikach wyszukiwania. Tak więc, starannie wybierz nazwę swojej witryny i słowa kluczowe, aby przyciągnąć ludzi i pająki. Pokażemy Ci jak to zrobić za chwilę.

Na koniec, nie lekceważ wartości atrakcyjnej strony internetowej. Jeśli Twoja strona wygląda jak stara strona GeoCities, ludzie opuszczą ją, nigdy nie wrócą i poszukają bardziej profesjonalnie wyglądającego konkurenta. To straceni odwiedzający, cenne linki zewnętrzne, szum w mediach społecznościowych i przychody. Polecane przez nas kreatory stron internetowych dają Ci narzędzia, dzięki którym szybko zbudujesz atrakcyjną, funkcjonalną stronę. Jeśli chcesz osiągnąć sukces szybko - spraw, aby pozycjonowaniem w wyszukiwarce google zajęła się sprawdzona agencja seo.

Skup się na konkretnym temacie - nie lekceważ słów kluczowych

Wyszukiwarki chcą kierować ludzi do najbardziej autorytatywnych i poprawnych wyników. Jeśli więc jesteś ekspertem w konkretnym temacie, który chcesz zgłębić, zawartość Twojej strony powinna to odzwierciedlać. Chcesz podzielić się swoimi przepisami z całym światem? W takim razie jedzenie powinno być głównym tematem Twojej strony. Nie mieszaj treści o naleśnikach z, powiedzmy, obróbką metali. W końcu, jest mało prawdopodobne, że Twoja strona jest ogromną międzynarodową korporacją lub dużą organizacją informacyjną, która musi być wszystkim dla wszystkich ludzi.

Optymalizacja strony i specyfika jest również kluczem. Jeśli jesteś wędkarzem z doskonałą perspektywą na wędkarstwo muchowe, w przeciwieństwie do wędkarstwa głębinowego, to właśnie o tym powinna być Twoja strona. Wykorzystaj to, co wnosisz do stołu; to pomoże Twojej obecności w sieci.

Wybierz odpowiednie słowa kluczowe - wyszukiwarka google to lubi

Skoncentrowany temat ułatwia dobór słów kluczowych dla Twojej strony. Co to są słowa kluczowe? Są to główne słowa, które prowadzą ludzi do Twojej witryny. Aby prawidłowo używać słów kluczowych, należy wziąć różne elementy witryny - artykuły, obrazy, filmy, podcasty - i podsumować je w terminach przyjaznych dla SEO. Będziesz także chciał, aby słowa kluczowe znalazły się w adresie URL Twojej witryny, znacznikach nagłówkowych, opisach meta i atrybutach alt. Wystarczy wejść na backend swojej strony i umieścić terminy w polach słów kluczowych (jeśli używasz kreatora stron internetowych) lub edytować kod (jeśli wolisz wejść na backend usługi hostingowej i majstrować z HTML). Dobór fraz kluczowych jest niezwykle istotny dla pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.

Powinieneś zoptymalizować słowa kluczowe, aby dopasować je do wyszukiwań ludzi. Jeśli Twoja strona sprzedaje ręcznie dziergane szaliki, to "szalik" i "dzierganie" powinny być Twoimi słowami kluczowymi. Jak zapewne się domyślasz, te same słowa kluczowe będą przyciągać inne strony, gdy ktoś wykona wyszukiwanie. W związku z tym, należy wspierać standardowe słowa kluczowe słowami kluczowymi o długim ogonie, które są bardziej szczegółowe wyszukiwania. Analiza słów kluczowych jest pierwszym krokiem do sukcesu w google search console. Marketing internetowy powinien być całościowy i działający na wszystkich płaszczyznach.

Pokonaj algorytm wyszukiwarki

Używając naszego wcześniejszego przykładu, odpowiednim, długoogonowym słowem kluczowym byłoby "najlepsze ręcznie dziergane szaliki Pokemon". Jest to szczególnie specyficzne wyszukiwanie, które możesz wykorzystać, aby Twoja strona wyróżniała się na tle innych. Google ma narzędzie, Planer Słów Kluczowych, który pomoże Ci znaleźć mocne frazy kluczowe na strony internetowe i ułatwić pozycjonowanie stron, także w przypadku organicznych wyników wyszukiwania. Nie przesadzaj jednak, nie chcesz używać słów kluczowych, które niewiele osób wpisuje w wyszukiwarkach. W tym procesie warto również zrobić mapę witryny do pozycjonowania stron internetowych, która w przyszłości ułatwi również audyt seo.

Konsekwentnie twórz treści wysokiej jakości

Proces optymalizacji strony internetowej jest żmudny. Jakość treści ma również wpływ na SEO. Na przykład, blog o silnikach samochodowych musi odpowiadać na pytania lub naświetlać niszowe tematy. Zamiast rozwodzić się nad silnikami, najlepiej jest zagłębić się w temat za pomocą artykułów pełnych informacji, takich jak "5 podstawowych zasad naprawy skrzyni biegów" lub "Rzeczy, których możesz nie wiedzieć o czyszczeniu gaźników".

Wyszukiwarki traktują priorytetowo strony ze świeżą, zmieniającą się treścią. Nie chcesz kopiować i wklejać treści z innej strony. W rzeczywistości, wyszukiwarki będą karać Twoją stronę za to. Skup się na wysokiej jakości, oryginalnych materiałach. Poświęć specjaliście content marketing, a odczujesz szybko rezultaty.

Jak dalej przeprowadzić działania seo?

Ponadto, musisz konsekwentnie aktualizować swoją stronę, czy to w formie nowych artykułów, sztuki, czy produktów. Odwiedzający chcą mieć powód, aby wrócić na Twoją stronę lub udostępnić jej zawartość na Facebooku, Twitterze, Instagramie lub innych portalach społecznościowych. Pająki wyszukiwarek również chętnie sprawdzają świeże treści.

Tworzenie linków off page seo jest niezbędne do budowania wartościowego autorytetu. Wyszukiwarki szukają linków prowadzących do Twojej strony z innych zaufanych stron, do których należą wspomniane wcześniej sieci mediów społecznościowych lub inne strony o dużym natężeniu ruchu. Jeśli Twoja strona oferuje ukierunkowane, wysokiej jakości treści, które skutkują linkiem z The New York Times, wyszukiwarki będą postrzegać Twoją stronę jako godną uwagi i podniosą jej rangę.

Nie możesz jednak sprawić, by stało się to sztucznie. Search engine marketing jest skomplikowany. Zarówno linkowanie wewnętrzne na twojej stronie oraz linki tekstowe dla potencjalnych klientów mają znaczenie dla wyszukiwarki google. Znaj się na rzeczy, umieść tę wiedzę w centrum uwagi, przedstaw ją w jasny sposób i regularnie aktualizuj swoją stronę. Zakładając, że są to informacje, których ludzie poszukują, twoja witryna w końcu zyska przyczepność pod kątem SEO.

Twórz atrakcyjne tytuły i nagłówki stron

Tytuł i nagłówek strony to podobne, ale różne sposoby na nazwanie tej samej strony. Pierwszy z nich to tytuł skoncentrowany na słowach kluczowych, zaprojektowany tak, aby zadowolić bogów wyszukiwarek, podczas gdy drugi jest zaprojektowany tak, aby zadowolić ludzi, którzy klikają na stronę.

Na przykład, "2021 Honda Civic Recenzja" to ciasny, przyjazny SEO tytuł strony, który pojawia się tylko w wynikach wyszukiwania. W końcu tytuły stron są pisane z myślą o miłości Bing i Google. "10 powodów dlaczego Civic jest najlepszym samochodem Hondy" to świetny nagłówek, który zachęca do akcji i powracających czytelników. To też jest dobre SEO. Oczywiście, strony i nagłówki mogą mieć takie same tytuły. Eksperymentuj, aby zobaczyć, która metoda działa najlepiej.

Jako środek ostrożności, upewnij się, że tytuł strony i nagłówek dokładnie opisuje to, co jest na stronie. Nie nazywaj strony "Honda Civic 2021 Recenzja", jeśli jej zawartość tego nie odzwierciedla. Jest to okłamywanie czytelnika, czego Google i inne wyszukiwarki nie pochwalają. Stracisz zaufanie, autorytet i pozycję w rankingu SEO.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%