Zamknij

Jakie antystresy reklamowe wybrać?

10:29, 18.01.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 10:29, 18.01.2024

Marketingowcy i przedsiębiorcy wciąż szukają nowych rozwiązań, aby wzbudzić zainteresowanie swoją marką. Wręczanie gadżetów nadal nie wychodzi z mody i jest skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy. Świetnymi nośnikami reklamowymi są antystresy reklamowe. Jakie wybrać? Sprawdź nasz poradnik!

W jakiej branży sprawdzą się antystresy reklamowe?

Stres bardzo często doskwiera pracownikom firm, niezależnie od ich stanowiska. Właśnie dlatego warto mieć pod ręką drobny gadżet, który pomaga rozładować napięcie i poczuć się znacznie lepiej. Antystresy reklamowe pełnią zatem dwie funkcje. Jedna z nich to praktyczna, takie akcesoria są przydatne np. podczas spotkań biznesowych, konferencji czy prowadzonych szkoleń. Druga to promocyjna. Antystresy reklamowe z nazwą firmy lub charakterystycznym logo mogą zwrócić swoją uwagę.

Ze względu na to, że gadżety antystresowe świetnie działają w praktyce i sprawdzą się właściwie w każdej branży. Najlepiej wręczyć je osobom pracującym w biurze, podróżującym lub biorącym udział w wielu ważnych wydarzeniach firmowych. Co ważne, osoba obdarowana nie musi używać antystresów reklamowych tylko w pracy. To na tyle praktyczne akcesoria, że można mieć je ze sobą w samolocie lub wręczyć dzieciom jako formę relaksu i zabawy jednocześnie.

Antystresy reklamowe mogą mieć różnorodny kształt. Przykładami są kask, żarówka czy też chmurka. Takie motywy kojarzą się z konkretnymi branżami, np. budownictwem, elektroniką, sportem czy gastronomią. Dzięki temu jeszcze lepiej dopasujesz produkty do konkretnej grupy odbiorców i wywołasz uśmiech u osoby obdarowywanej. 

Proste czy kreatywne – jakie antystresy reklamowe wybrać?

Nawet proste antystresy reklamowe mogą przywoływać przyjemne odczucia. Dlaczego? Będą kojarzyć się z uspokojeniem, rozluźnieniem i poczuciem relaksu nawet w najbardziej stresującej sytuacji. Dzięki temu są to akcesoria pozytywnie kojarzące się wśród pracowników, kontrahentów, dostawców czy klientów. Jeśli decydujesz się na klasyczne piłki, wybierz kolor dopasowany o identyfikacji wizualnej Twojej marki. 

A jakie antystresy reklamowe wybrać, aby postawić na bardziej kreatywne rozwiązania? Kolorowe piłeczki mogą odwzorowywać piłkę, kulę ziemską czy też owoc. To kolorowe gadżety, które z pewnością zwrócą na siebie uwagę. Możesz też je dopasować do zainteresowań odbiorcy czy wykonywanej przez niego pracy. Wiele kreatywnych akcesoriów reklamowych znajdziesz na stronie: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/biuro-i-praca/antystresy/.

Nie zapomnij o personalizacji reklamowych antystresów!

Aby antystresy reklamowe spełniały swoje zadanie, zwróć uwagę na ich możliwość personalizacji. Umieść w widocznym miejscu logo albo nazwę firmy. Taki akcent z pewnością przyciągnie wzrok i wzbudzi zaciekawienie. Twoja marka może zapaść w pamięć i być znacznie lepiej kojarzona na co dzień.

Jeśli miejsce na to pozwala, postaw na hasło reklamowe, które wzbudzi emocje w osobie trzeciej. Czasem wystarczą proste słowa, aby wywrzeć działanie wśród potencjalnych klientów. W sklepie Caprea zamówisz antystresy reklamowe z estetycznie wykonanym nadrukiem lub grawerem.

(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%