Marketingowcy i przedsiębiorcy wciąż szukają nowych rozwiązań, aby wzbudzić zainteresowanie swoją marką. Wręczanie gadżetów nadal nie wychodzi z mody i jest skutecznym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy. Świetnymi nośnikami reklamowymi są antystresy reklamowe. Jakie wybrać? Sprawdź nasz poradnik!
Stres bardzo często doskwiera pracownikom firm, niezależnie od ich stanowiska. Właśnie dlatego warto mieć pod ręką drobny gadżet, który pomaga rozładować napięcie i poczuć się znacznie lepiej. Antystresy reklamowe pełnią zatem dwie funkcje. Jedna z nich to praktyczna, takie akcesoria są przydatne np. podczas spotkań biznesowych, konferencji czy prowadzonych szkoleń. Druga to promocyjna. Antystresy reklamowe z nazwą firmy lub charakterystycznym logo mogą zwrócić swoją uwagę.
Ze względu na to, że gadżety antystresowe świetnie działają w praktyce i sprawdzą się właściwie w każdej branży. Najlepiej wręczyć je osobom pracującym w biurze, podróżującym lub biorącym udział w wielu ważnych wydarzeniach firmowych. Co ważne, osoba obdarowana nie musi używać antystresów reklamowych tylko w pracy. To na tyle praktyczne akcesoria, że można mieć je ze sobą w samolocie lub wręczyć dzieciom jako formę relaksu i zabawy jednocześnie.
Antystresy reklamowe mogą mieć różnorodny kształt. Przykładami są kask, żarówka czy też chmurka. Takie motywy kojarzą się z konkretnymi branżami, np. budownictwem, elektroniką, sportem czy gastronomią. Dzięki temu jeszcze lepiej dopasujesz produkty do konkretnej grupy odbiorców i wywołasz uśmiech u osoby obdarowywanej.
Nawet proste antystresy reklamowe mogą przywoływać przyjemne odczucia. Dlaczego? Będą kojarzyć się z uspokojeniem, rozluźnieniem i poczuciem relaksu nawet w najbardziej stresującej sytuacji. Dzięki temu są to akcesoria pozytywnie kojarzące się wśród pracowników, kontrahentów, dostawców czy klientów. Jeśli decydujesz się na klasyczne piłki, wybierz kolor dopasowany o identyfikacji wizualnej Twojej marki.
A jakie antystresy reklamowe wybrać, aby postawić na bardziej kreatywne rozwiązania? Kolorowe piłeczki mogą odwzorowywać piłkę, kulę ziemską czy też owoc. To kolorowe gadżety, które z pewnością zwrócą na siebie uwagę. Możesz też je dopasować do zainteresowań odbiorcy czy wykonywanej przez niego pracy. Wiele kreatywnych akcesoriów reklamowych znajdziesz na stronie: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/biuro-i-praca/antystresy/.
Aby antystresy reklamowe spełniały swoje zadanie, zwróć uwagę na ich możliwość personalizacji. Umieść w widocznym miejscu logo albo nazwę firmy. Taki akcent z pewnością przyciągnie wzrok i wzbudzi zaciekawienie. Twoja marka może zapaść w pamięć i być znacznie lepiej kojarzona na co dzień.
Jeśli miejsce na to pozwala, postaw na hasło reklamowe, które wzbudzi emocje w osobie trzeciej. Czasem wystarczą proste słowa, aby wywrzeć działanie wśród potencjalnych klientów. W sklepie Caprea zamówisz antystresy reklamowe z estetycznie wykonanym nadrukiem lub grawerem.