Zamknij

Skąd wziąć produkty do sklepu internetowego?

artykuł sponsorowany + 23:18, 14.01.2023 Aktualizacja: 23:19, 14.01.2023
Skomentuj

Obecnie biznes, który istnieje wyłącznie w Internecie, nie jest niczym dziwnym. Internetowe sklepy, punkty usług budzą pełne zainteresowanie klientów – którzy mogą zapoznawać się z ofertą o każdej porze, bez względu na to, gdzie się znajdują. Nic dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się założyć własny sklep internetowy – i sprzedawać przedmioty na których się znają lub też takie, które osobiście tworzą. Jednak jeśli nie jesteś rękodzielnikiem, który ze swojej pasji chce uczynić sposób na życie, to skąd brać towar? Podpowiadamy!

 

Internet kopalnią wiedzy – w tym i ofert

 

Hurtownie i producenci są Twoimi sojusznikami, jeśli chcesz pozyskać w przystępnej cenie znaczną ilość towaru do swojego sklepu. Najprostszym wyjściem – i zarazem wyjątkowo skutecznym – jest rozpoczęcie poszukiwań poprzez strony internetowe. Odpowiednia fraza, taka jak „polski producent bielizny damskiej” czy „hurtownia elektryczna” sprawi, że w kilka sekund otrzymamy kilkadziesiąt wyników. Niekiedy warto sprawdzać również po nazwie konkretnych marek, jak np. NOVIKA. Nie należy zapominać również o mediach społecznościowych; grupy na Facebooku niejednokrotnie zrzeszają społeczność hurtowników i ich klientów. Podobnie jest z forami branżowymi czy stronami, dedykowanymi profesjonalistom. Właśnie tam niejednokrotnie można natknąć się na ofertę producenta lub hurtownika.

 

Lokalni wytwórcy czy światowi giganci? Sprawdź ich wszystkich

Przy wzbogaceniu asortymentu swojego sklepu warto postawić także na mniej znane, wręcz niszowe marki. Bowiem w ten sposób można trafić na prawdziwą perełkę, niedostępną nigdzie indziej. Jednak najpowszechniejszymi sposobami na zdobycie towaru do sklepu internetowego wciąż pozostają klasyczne warianty – współpraca z hurtownią może się opłacić, jeśli zależy Ci na szybkim dostępie do wielu towarów, które przyciągną szeroką gamę klientów.

Sama umowa, którą nawiążesz z producentem lub hurtownikiem, może być wyjątkowo różnorodna i w pełni dostosowana do Twoich potrzeb. Towar możesz zakupić i magazynować u siebie, ciesząc się zyskiem lub też postawić na dropshipping – czyli przerzucić na hurtownię obowiązek magazynowania i wysyłania towarów do klientów. Będziesz płacić za towar, który już się sprzedał dzięki Twojej stronie. Jest to bezpieczniejszy wariant, którego zaletą jest także to, że nie musisz magazynować asortymentu. Należy jednak pamiętać, że zyski będą niższe – będą bazować przede wszystkim na marży.

 

Od czego zależy oferta hurtowni?

 

Dla wielu osób, dopiero wchodzących do świata marketingu internetowego, zaskoczeniem może być to, że hurtownicy nie podają cen swoich produktów. O tych dowiadujemy się po złożeniu konkretnej oferty i po osobistym kontakcie. Wpływ na nią mają:

 

– Ilość towaru, który pragniemy nabyć – im więcej, na tym większe zniżki i upusty zgodzi się hurtownik.

 

– Czy pragniemy skorzystać z odroczonej płatności (tzw. kredyt kupiecki), czy też jesteśmy w stanie zapłacić od razu.

 

– Jaka jest renoma naszego sklepu? – Osoby dopiero zaczynające mogą liczyć się ze specjalnymi ofertami, skierowanymi wyłącznie do nich.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu esopot.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%