Zamknij

Asystentka ds kadr i płac

Nr oferty: StPr/24/1625Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie
Opis zadań: - wprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego - porządkowanie dokumentów i pomoc w pracach administracyjnych - prowadzenie dziennika korespondencjioraz archiwum - przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 18.11.2024
Stypendium brutto: 1 994,4 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Uprawnienia:
    • obsługa komputera MS OFFICE
      Wymagania pożądane
      Uprawnienia:
      • pracownik administracyjno-biurowy
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: kontakt przez PUP
        Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
        Adres: Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
        Osoba do kontaktu: Agnieszka Majewska
        Numer telefonu: 586204954
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: .
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Obsługa gości, przygotowywanie produktów (kanapek, sałatek, napojów i deserów). Praca od poniedziałku do niedzieli, w zakresie godzin: 06:00-01:00 (zgodnie z ustalonym grafikiem, w godzinach otwarcia restauracji). Możliwa praca w 8 lokalizacjach na terenie Gdańska.
        StPr/24/9895
        data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Przygotowywanie burgerów, deserów oraz ich sprzedaż, dbanie o porządek, czyszczenie i konserwacja urządzeń, narzędzi i naczyń, rozkładanie dostaw, przygotowywanie restauracji do otwarcia. Praca od poniedziałku do niedzieli, w zakresie godzin: 23:00-7:00 (zgodnie z ustalonym grafikiem). Możliwa praca w 8 lokalizacjach na terenie Gdańska.
        StPr/24/9904
        data rozpoczęcia pracy od 12.11.2024
        wynagrodzenie od od 5 090 PLN

        Sprzątanie pokoi hotelowych i hotelowych ciągów komunikacyjnych
        StPr/24/1700
        data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
        wynagrodzenie od od 4 720,8 PLN

        - wykonywanie prac związanych z odbiorem i załadunkiem odpadów - opróżnianie pojemników z odpadów - załadunek zawartości do pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka - obsługa urządzeń załadunkowych zamontowanych na śmieciarce - pomoc w należytym zabezpieczeniu przewożonego ładunku
        StPr/24/1663
        data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
        wynagrodzenie od od 5 000 PLN

        - prowadzenie pojazdu specjalistycznego śmieciarka, hakowiec - transport odpadów po wyznaczonej trasie - właściwe zabezpieczenie przewożonego ładunku, - dbanie o stan techniczny pojazdu.
        StPr/24/1664
        data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
        wynagrodzenie od od 6 000 PLN

        - wprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego - porządkowanie dokumentów i pomoc w pracach administracyjnych - prowadzenie dziennika korespondencjioraz archiwum - przygotowywanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
        StPr/24/1625
        data rozpoczęcia pracy od 18.11.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

        Sprzątanie powierzchni kuchennych, magazynów kuchennych, powierzchni restauracyjnych i bankietowych oraz ciągów komunikacyjnych. Znajomość obsługi urządzeń kuchennych i używania środków chemicznych do czyszczenia ww. powierzchni. Wykonywanie poleceń pierwszego kucharza lub szefa kuchni związanych z przygotowaniem posiłków.
        StPr/24/1633
        data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 720,8 PLN

        Dozór budynku, dozór terenu, utrzymanie czystości.
        StPr/24/1619
        data rozpoczęcia pracy od 29.10.2024
        wynagrodzenie od od 3 645 PLN

        Sprzątanie pokoi hotelowych i łazienek oraz części wspólnych (korytarze, klatki schodowe, lobby hotelowe, sale konferencyjne, toalety ogólnodostępne, pomieszczenia służbowe). Dezynfekcja pomieszczeń oraz wyposażenia hotelu, dbanie o powierzone sprzęty (odkurzacze, parownice, wózki), utrzymywanie porządku w magazynach oraz uzupełnianie środków czystości, papierów toaletowych, kosmetyków dla gości. Współpraca i komunikacja z Recepcją Hotelu oraz innymi działami hotelowymi oraz dbanie o nienaganny wizerunek firmy. Praca od poniedziałku do niedzieli, zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.
        StPr/24/9568
        data rozpoczęcia pracy od 29.10.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        dbanie o czystość zaplecza kuchni bankietowych i restauracji, przygotowanie sal konferencyjnych
        StPr/24/1616
        data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN