W dniach 6-8 listopada w Londynie miały miejsce najważniejsze targi turystyczne na świecie – World Travel Market. Polskie Stoisko Narodowe o powierzchni prawie 200 mkw. zostało oficjalnie otwarte przez Zastępcę Ambasadora RP w Londynie Bartosza Wiśniewskiego. W swojej przemowie podkreślił, jak ważną rolę pełni POT i organizacje turystyczne w promocji Polski na terenie Wielkiej Brytanii. Sopot reprezentowali przedstawiciele Sopockiej Organizacji Turystycznej, Urzędu Miasta Sopot i hotelu Sheraton Sopot.
Przez trzy dni stoisko Sopotu było tłumnie odwiedzane przez zagranicznych touroperatorów, media, influencerów, a także firmy z sektora technologicznego oferującego nowoczesne rozwiązania promocyjne.
Sopot promował swoją destynację poza sezonem, opowiadając na spotkaniach B2B o bogatej ofercie kulinarnej, spa, a także atrakcjach turystycznych, takich jak: sauny na plaży z widokiem na morze, lodowisku przy molo, Łysej Górze czy uzdrowiskowych walorach miasta.
Przez intensywne trzy dni nawiązali oni cenne, nowe kontakty z dziennikarzami, influencerami i przedstawicielami mediów w celu promocji Sopotu na rynku brytyjskim. Spotkali się z zagranicznymi touroperatorami w celu przyciągnięcia jeszcze większej liczby turystów do Sopotu, w szczególności poza sezonem.
Na targach podczas spotkań branżowych, stoisko odwiedziło ponad 40 osób. W ciągu trzech dni targowych ponad 30 000 osób reprezentujących sektor turystyczny na całym świecie wzięło udział w wydarzeniu. Dla wielu Brytyjczyków Sopot jest wciąż nieodkrytym miejscem, dlatego podczas targów zachęcani byli oni do odwiedzenia Perły Bałtyku oraz skorzystania z bogatej oferty turystycznej miasta.
Źródło : Sopocka Organizacja Turystyczna
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz