Zamknij

Marzysz o własnym biznesie w Sopocie? Ruszył przetarg na mobilne kawiarenki

09:42, 11.04.2023 . Aktualizacja: 11:18, 11.04.2023
Skomentuj Coffee-bike. Pardubice, Czechy. Fot. Stribrohorak (CC-BY 3.0) Coffee-bike. Pardubice, Czechy. Fot. Stribrohorak (CC-BY 3.0)

Miasto Sopot szuka dzierżawców ośmiu nieruchomości, na terenie których od początku maja do końca września będą działać tzw. mobilne kawiarenki.

Ogłoszony przetarg dotyczy dzierżawy od 01.05 do 30.09 2023 r. wyznaczonych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Sopotu, przeznaczonych na prowadzenie sezonowej gastronomicznej działalności handlowej (z wyłączeniem handlu napojami alkoholowymi) z mobilnych punktów gastronomicznych, w formie pojazdów na bazie rowerów - tzw. mobilnych kawiarenek.

Zapraszamy przedsiębiorców do prowadzenia punktów w następujących lokalizacjach:

Każda nieruchomość ma około 4 m kw. Wyjściowa miesięczna stawka czynszu dzierżawnego do przetargu wynosi:

  • lokalizacje nr 1-4 i 8: każda nieruchomość: 3 500 zł plus należny podatek VAT,
  • lokalizacje nr 5-7: każda nieruchomość: 2 500 zł plus należny podatek VAT.

Czynsz płatny będzie do 10 dnia każdego miesiąca obowiązywania umowy dzierżawy. Dzierżawca oprócz czynszu dzierżawnego opłacać będzie również podatek od nieruchomości.

Zainteresowane dzierżawą osoby muszą wpłacić do dnia 17.04.2023 r. wadium w wysokości 5 tys. zł, na konto Urzędu Miasta Sopotu nr 38 1020 1811 0000 0202 0373 5842 (decyduje data wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy urzędu).

Oferty można składać do dnia 20.04.2023 r. do godz. 11.00 w Kancelarii Urzędu Miasta Sopotu przy ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.

Część jawna przetargu zostanie ogłoszona do dnia 20.04.2023 r. o godz.12.00 w sali nr 36 UM Sopotu.

Szczegółowe informacje, m.in. jakie dokumenty należy złożyć w ofercie, wytyczne dotyczące wyglądu mobilnych punktów gastronomicznych dopuszczonych do działalności na terenie Sopotu oraz pełne ogłoszenie o przetargu, można uzyskać w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Sopotu, tel. 58 521 38 29 lub na stronie internetowej miasta Sopotu www.bip.sopot.pl w zakładce przetargi.

Prezydent Miasta Sopotu może odwołać przetarg z ważnych powodów, niezwłocznie podając informację o tym do publicznej wiadomości.

Źródło: Urząd Miasta Sopotu

[ZT]16820[/ZT]

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

xx

4 0

Komu się to niby będzie opłacało za takie kwoty.... 11:47, 11.04.2023

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PiotrPiotr

5 0

Na pewno zarobi UM Sopot. 13:15, 11.04.2023


reo
0%