Zamknij

Kolejna duża sieć handlowa wprowadza sprzedaż testów na koronawirusa

16:17, 15.03.2021 Aktualizacja: 09:56, 16.03.2021
Skomentuj wiki wiki

Po tym jak Biedronka osiągnęła niesamowity sprzedażowy sukces, oferując swoim klientom testy na przeciwciała SARS-CoV-2, Lidl zamierza pójść o krok dalej. Niemiecka sieć dyskontów zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowych, lepszych testów, które będą w stanie nie tylko potwierdzić naszą ewentualną odporność na koronawirusa, ale i wykazać, czy nie jesteśmy zakażeni. Zgodnie z zapowiedzią testy znajdą się w ofercie sklepu jeszcze w tym miesiącu.

Choć testy serologiczne na obecność przeciwciał IgG i IgM przeciwko koronawirusowi nie są w stanie jednoznacznie określić, czy nabyliśmy odporność na covid-19, to mimo wszystko cieszą się one ogromną popularnością. Produkty w błyskawicznym tempie zniknęły ze sklepowych półek.

Mimo ogromnego zainteresowania, produkt spotkał się także z krytyką. Za test w Biedronce zapłacimy 49,99 zł, tymczasem w Niemczech klienci Lidla, Rossmanna czy Aldi za podobny produkt zapłacą zaledwie około 5 euro.

Czy polskiemu oddziałowi Lidla uda się przygotować równie atrakcyjną ofertę? O tym przekonamy się już niebawem.

 
 
 
 
 
(P.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%