Po tym jak Biedronka osiągnęła niesamowity sprzedażowy sukces, oferując swoim klientom testy na przeciwciała SARS-CoV-2, Lidl zamierza pójść o krok dalej. Niemiecka sieć dyskontów zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowych, lepszych testów, które będą w stanie nie tylko potwierdzić naszą ewentualną odporność na koronawirusa, ale i wykazać, czy nie jesteśmy zakażeni. Zgodnie z zapowiedzią testy znajdą się w ofercie sklepu jeszcze w tym miesiącu.
Choć testy serologiczne na obecność przeciwciał IgG i IgM przeciwko koronawirusowi nie są w stanie jednoznacznie określić, czy nabyliśmy odporność na covid-19, to mimo wszystko cieszą się one ogromną popularnością. Produkty w błyskawicznym tempie zniknęły ze sklepowych półek.
Mimo ogromnego zainteresowania, produkt spotkał się także z krytyką. Za test w Biedronce zapłacimy 49,99 zł, tymczasem w Niemczech klienci Lidla, Rossmanna czy Aldi za podobny produkt zapłacą zaledwie około 5 euro.
49,99 zł za pojedynczy test serologiczny na obecność przeciwciał #COVID_19. Cena testu dostępnego od poniedziałku w sieci #Biedronka wydaje się atrakcyjna do chwili, gdy sprawdzimy, ile porównywalny test kosztuje w Niemczech w Lidlu, Rossmannie czy Aldim. https://t.co/nhyj9WI3vL pic.twitter.com/LvYr8jn3C6
— Bizblog.pl (@BizblogPl) March 12, 2021
Czy polskiemu oddziałowi Lidla uda się przygotować równie atrakcyjną ofertę? O tym przekonamy się już niebawem.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz