Zamknij

Nie wozy strażackie, a luksus w Grand Hotelu! Nagroda za najwyższą frekwencję trafi do Krynicy Morskiej

20:11, 02.06.2025
Skomentuj Zdjęcie z lewej: Magdalena Czarzyńska-Jachim, fot. fragment kadru z nagrania opublikowanego w serwisie X. Zdjęcie z prawej: Krynica Morska, fot. Henryk Bielamowicz. Zdjęcie z lewej: Magdalena Czarzyńska-Jachim, fot. fragment kadru z nagrania opublikowanego w serwisie X. Zdjęcie z prawej: Krynica Morska, fot. Henryk Bielamowicz.

Wybory prezydenckie 2025 już za nami, ale emocje nie opadły. Wszystko za sprawą niecodziennej inicjatywy profrekwencyjnej zainicjowanej przez prezydentkę Sopotu Magdalenę Czarzyńską-Jachim. Stawką był luksusowy weekend w słynnym Grand Hotelu, a nagroda miała trafić do samorządu, który osiągnie najwyższą frekwencję wyborczą. Jak się okazało – rekord frekwencji padł w Krynicy Morskiej. Aż 83,51% mieszkańców tej nadmorskiej miejscowości oddało swój głos w drugiej turze wyborów prezydenckich, bijąc tym samym na głowę resztę Polski.

Pomysł luksusowego wypadu do Grand Hotelu jako nagrody narodził się w Sopocie, jako część ogólnopolskiej akcji „Bijemy rekord frekwencji”, zainicjowanej przez influencerów Jakobe Mansztajna (Make Life Harder) i Michała Marszała. Celem kampanii – oprócz pobicia frekwencyjnego rekordu – było pokazanie, że głosowanie to nie tylko obywatelski obowiązek, ale i szansa na wspólne działanie.

Sopocka prezydentka jako jedna z pierwszych samorządowczyń postanowiła wesprzeć inicjatywę w nietuzinkowy sposób – fundując pobyt w hotelu Sofitel Grand Sopot dla przedstawiciela zwycięskiej gminy.

Od zabawkowego wozu strażackiego po Grand Hotel

Warto przypomnieć, że akcja profrekwencyjna była ironiczną odpowiedzią na głośną kampanię rządową z 2023 roku, gdy za najwyższą frekwencję obiecywano... prawdziwe wozy strażackie. Tym razem influencerzy postawili na dystans i humor – w ich konkursie do wygrania był zabawkowy wóz strażacki, a internauci mieli dzielić się zdjęciami z lokali wyborczych.

Dzięki zaangażowaniu samorządów – w tym Sopotu, ale też Gdańska, Wrocławia, Krakowa czy Katowic – frekwencja w wielu miejscowościach była zaskakująco wysoka. Jednak to Krynica Morska sięgnęła po laur zwycięstwa i wszystko wskazuje na to, że voucher na elegancki weekend w legendarnym Grand Hotelu trafi do jednej z mieszkanek lub mieszkańców tej miejscowości.

[ZT]33186[/ZT]

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

RafałlRafałl

1 5

I sam Batyr panienki przyprowadzi.

21:05, 02.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jkjk

0 0

A jak zostanie wyłoniona konkretna osoba, która skorzysta z pobytu?

11:58, 03.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%