Dla wszystkich miłośników sopockiego molo mamy dobrą wiadomość! Przed sezonem letnim pojawiły się nowe automaty biletowe, które umożliwiają zakup biletów bez konieczności stania w długich kolejkach. To innowacyjne rozwiązanie ma na celu zapewnienie turystom jeszcze więcej wygody i komfortu podczas ich wizyty w kurorcie.
Automaty biletowe zostały umieszczone po obu stronach wejścia na molo, aby zapewnić łatwy dostęp dla wszystkich odwiedzających. Oznakowanie ułatwia ich zlokalizowanie, a intuicyjne interfejsy sprawiają, że zakup biletu jest szybki i prosty. Co więcej, automaty umożliwiają płatność różnymi typami kart płatniczych oraz przez system Blik. Należy jednak pamiętać, że nie jest możliwa płatność bilonem ani banknotami.
- Priorytetem jest dla nas wygoda turystów, którzy chcą odwiedzić symbol naszego miasta – sopockie molo. Bilet na molo można kupić online na platformie tobilet.pl lub na miejscu w kasie molo, która znajduje się po lewej stronie wejścia na molo. Przy wejściu znajdują się bramki, które automatycznie otwierają się po zeskanowaniu biletu. To wszystko po to, by nasi goście tracili jak najmniej czasu. Automaty biletowe to alternatywa dla kas. Bez kłopotu kupimy w nich bilet, płacąc kartą lub blikiem. Wiemy, że coraz więcej osób preferuje taką wygodną płatność, do której wystarczy tylko aplikacja bankowa w telefonie – mówi Grażyna Dobrzyńska, dyrektor MOSiR Sopot, jednostki miasta zarządzającej molem.
Inwestycja w automaty biletowe przy molo w Sopocie to kolejny krok w kierunku poprawy jakości obsługi turystów i zwiększenia atrakcyjności trójmiejskiego kurortu. Wszystkich turystów i mieszkańców zachęcamy do skorzystania z nowych automatów biletowych przy molo i cieszenia się niezapomnianymi chwilami nad morzem.
[ZT]17600[/ZT]
2 0
Ustawienie monitora pod słońce... bardzo inteligentne...