„Widzimy się w Sopocie” to hasło kampanii promocyjnej miasta prowadzonej od listopada ubiegłego roku. Jej częścią jest nowo powstały film zachęcający turystów biznesowych do odwiedzenia kurortu. Fabuła i konstrukcja filmu nawiązują do kina akcji z wyraźnie zarysowanymi postaciami, ale główną rolę gra Sopot z jego naturalnym położeniem, klimatem, wspaniałą architekturą, gastronomią i zapleczem konferencyjno-biznesowym.
W filmie zobaczymy popularne sopockie plenery m.in.: pas nadmorski, molo i marinę, przystań rybacką, wnętrza Państwowej Galerii Sztuki czy dworca kolejowego. Bohaterowie filmu to bywalcy światowych metropolii, którzy właśnie w Sopocie zdecydowali się zorganizować kameralne spotkanie biznesowe, a przy okazji także koncert w Operze Leśnej. Różnorodna oferta sopockiego kurortu pozwala im, przy okazji obowiązków biznesowych, realizować własne pasje i hobby.
– Bez kompleksów podchodzimy do promocji potencjału biznesowego Sopotu. Kurort gościł głowy państw, ambasadorów, uczestników międzynarodowych konferencji, przedsiębiorców. Wiemy jak fantastyczne i niestandardowe wydarzenia można zrealizować w sopockich przestrzeniach. Ale nie samą pracą człowiek żyje – nowy film pokazuje, jak w naszym mieście można połączyć obowiązki służbowe z chwilą wytchnienia, spacerem po plaży, wizytą w teatrze czy galerii sztuki – podkreśla Magdalena Czarzyńska-Jachim, prezydentka Sopotu. – Film pokazuje najnowszy trend w turystyce polegający na wydłużaniu pobytu biznesowego o dzień lub dwa, aby móc realizować w tym czasie własne pasje czy sportowe hobby. Mam nadzieję, że taka kombinacja biznesu z wypoczynkiem zachęci polskich i zagranicznych gości do przyjazdu do Sopotu, szczególnie poza ścisłym sezonem turystycznym – dodaje prezydentka.
Obraz pokazuje wnętrza sopockich hoteli i lokali gastronomicznych, Operę Leśną, a także zabiegi SPA oraz ogólnodostępną infrastrukturę dla rowerzystów, amatorów pieszych wycieczek czy żeglowania. Jeden z bohaterów filmu przypływa do sopockiej mariny jachtem, aby za chwilę organizować spotkanie biznesowe w sali z widokiem na morze i park, przy al. Mamuszki 14. Pozostali bohaterowie, po spotkaniach służbowych także znajdują w Sopocie czas na swoje pasje i relaks, aby na końcu ulec pokusie wyjątkowych dań wyróżnionych przez przewodnik Michelin i znakomitych gofrów, które można zjeść w Sopocie.
– Sopot ma wszelkie możliwości ku temu, by skutecznie przyciągać turystów biznesowych. Siłą kurortu jest nie tylko fantastyczne położenie, ale także różnorodna baza hotelowo-gastronomiczna, świetna oferta kulturalna i dobra dostępność komunikacyjna. To wszystko pokazujemy w nowym filmie, a towarzyszy temu dowcipny komentarz – podkreśla Bartłomiej Barski, prezes Sopockiej Organizacji Turystycznej. – Nowy materiał filmowy, zrealizowany w polskiej i angielskiej wersji językowej, będzie doskonałą wizytówką miasta, którą możemy pokazywać podczas prezentacji, wystąpień, spotkań z meeting plannerami czy na targach branżowych – dodaje prezes.
Film został zrealizowany przez Poppy Field Productions. Za montaż, scenariusz i narrację odpowiadają Justyna Łukowicz i Michał Popczyk. Video jest elementem posezonowej kampanii promocyjnej realizowanej pod hasłem „Widzimy się w Sopocie”, prowadzonej przez Miasto Sopot i Sopocką Organizację Turystyczną.
Film w polskiej i angielskiej wersji językowej można zobaczyć w serwisie YouTube:
Źródło: Urząd Miasta Sopotu
[ZT]30558[/ZT]
0 0
Hahahaha...przesadzili XD
0 0
Na początku wysiadając z pociągu można zobaczyć piękny sopocki dworzec którego elewacja jest cała uwalona ptasimi odchodami,:(
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu esopot.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz