Zamknij

Klienci Light Marlin nie otrzymali swoich cateringów? Jest oświadczenie spółki

13:00, 04.01.2022
Skomentuj

Po blisko roku od otwarcia firma cateringowa Light Marlin zmaga się z kłopotami. Klienci, którzy zakupili posiłki, nie otrzymali wczoraj swoich zamówień. "Jestem jedną z poszkodowanych osób. To szokujące!" - pisze internautka, odnosząc się do oświadczenia wydanego przez Łukasza Burdę, członka zarządu spółki.

Light Marlin to firma oferująca catering dietetyczny o jakości posiłków restauracyjnych. Powstała na początku 2020 r. jako efekt współpracy między sopocką restauracją White Marlin oraz poradnią dietetyczną Sports-Med. Pod koniec ubiegłego roku przedsiębiorstwo przechodziło zmiany. Z funkcji prezesa zarządu ustąpił Łukasz Burda związany z sopocką restauracją White Marlin. Pomimo zrzeczenia się stanowiska przedsiębiorca pozostał w zarządzie, do którego należą także Sylwester i Wiktoria Kłos, reprezentujący również firmę Sports-Med.

W związku z niezrealizowanymi zamówieniami, zmianami w zarządzie firmy i planowanym zakończeniem działalności cateringowej, były prezes spółki postanowił odnieść się do zaistniałej sytuacji. Jak wynika z jego oświadczenia, firma miała zaprzestać dostaw 3 stycznia br.

- Wiem, że firma Light Marlin nie dostarczyła dzisiaj zamówionych przez Państwa diet. Z posiadanych przeze mnie informacji wynika, że spółka nie będzie świadczyła usług cateringowych również w przyszłości. Z uwagi na moje poczucie obowiązku w stosunku do tych z Państwa, którzy zakupili, a nie otrzymali diety, jako jeden ze wspólników spółki Light Marlin chciałbym poinformować o tym, że wszystkie zamówione, a nie dostarczone diety zrealizuję osobiście za symboliczną złotówkę – w ramach prowadzenia mojej odrębnej działalności gastronomicznej. Wszystkich Państwa, których dotknęła ta sytuacja zapraszam do kontaktu - pisał Łukasz Burda na instragramowym profilu restauracji White Marlin.

Jak czytamy w oświadczeniu, sprzedaż zestawów cateringowych była prowadzona do 31 grudnia 2021 r. Już wtedy było jednak wiadomo, że zamówienia nie trafią do klientów. 27 grudnia jeden z członków zarządu miał bowiem zasygnalizować, że pakiety nie zostaną dostarczone. Mimo to nie wstrzymano sprzedaży.

Z pełnym oświadczeniem Łukasza Burdy można zapoznać się poniżej.

(P.S.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

tymektymek

2 0

Oświadczenie zniknęło po kilku dniach, white marlin ani sports-med sylwester kłos nie chcą zwrócić pieniądze za niedostarczone towary, profile na fb i instagramie wiszą, do tego jakis pracownik komentuje, ze nie dostał pensji. śmiech na sali, a white marlin i sports-med sobie dalej działają, niźle

20:27, 30.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%