W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników od 13 marca do budynku MOPS jest ograniczony dostęp, wyłącznie w pilnych sprawach. Odpowiednie informacje zostały zamieszczone na drzwiach wejściowych.
- Zachęcamy klientów do kontaktu telefonicznego lub załatwiania spraw drogą elektroniczną. Bezpośrednie kontakty zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Przychodzą do nas pojedyncze osoby. Z naszymi klientami kontaktujemy się telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem innych komunikatorów. Wszystkie działania realizujemy na bieżąco. Wszystkie osoby potrzebujące wsparcia otrzymują niezbędną pomoc - informuje Andrzej Czekaj, dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie.
Osoby, które w tej trudnej sytuacji potrzebują pomocy mogą zgłosić się do MOPS telefonicznie 58 551 17 10 (całodobowo) lub mailowo: [email protected].
Wsparcia psychologicznego bezpłatnie całodobowo udzielają specjaliści z Punktu Interwencji Kryzysowej MOPS Sopot – tel. 609 680 115.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sopocie wspólnie z Sopockim Centrum Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu zbiera wszelkie sygnały i kontaktuje ze sobą osoby samotne, starsze, z niepełnosprawnościami potrzebujące pomocy w zrobieniu zakupów lub dostarczeniu leków, z tymi, które chcą pomóc.
Tel. 729 863 777, od poniedziałku do czwartku w godz. 8.30-17.00 oraz w piątki w godz. 8.30-15.00 e-mail: [email protected].
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz