Zamknij

Współpracują z Amazonem! Sopocki start-up zrewolucjonizuje rynek e-commerce?

19:00, 09.07.2019 P.S Aktualizacja: 08:28, 10.07.2019
Skomentuj Fot. pixabay.com / Zdjęcie poglądowe Fot. pixabay.com / Zdjęcie poglądowe

Firma Nethansa może zrewolucjonizować rynek internetowej sprzedaży wysyłkowej. Sopocki start-up poprzez zastosowanie rozwiązań opartych o wykorzystanie sztucznej inteligencji nie tylko ułatwi wejście na światowy rynek lokalnym producentom i sprzedawcom, ale także zapewni im kompleksowe wsparcie sprzedaży i maksymalizację zysków.

Sascha Stockem, prezes Nethansy - przedsiębiorstwa mieszczącego się przy ul. Armii Krajowej w Sopocie, zapewnia, że zastosowana technologia  znacząco ułatwi wykorzystanie platformy sprzedażowej Amazona przez polskich przedsiębiorców. Od 2015 roku, wpierw jako Webbiz, a obecnie jako Nethansa, zespół doświadczonych specjalistów pracuje nad doskonaleniem metod automatyzacji procesów sprzedażowych. Algorytmy stworzone przez firmę analizują dane dotyczące produktów, a następnie porównują je z ofertami konkurencji, prognozując sprzedaż. To z kolei przekłada się na możliwość takiego modyfikowania oferty, które przyniesie jak największe zyski.

- Amazon jest bardzo prokliencki. To klient końcowy jest dla niego najważniejszy. Stąd restrykcyjna polityka wobec sprzedawców. Każdy najmniejszy błąd może skończyć się „żółtą kartką”. Aby narazić się na blokadę konta, wystarczy nie odpowiedzieć na pytanie klienta w ciągu 24 godzin. Istnieje również bariera językowa. Komunikację z klientami należy prowadzić w odpowiednim dla danego rynku języku – informował dziennikarzy portalu innpoland.pl Sascha Stockem.

Dzięki rozwiązaniom wprowadzonym przez Nethansę profesjonalna sprzedaż na Amazonie nie będzie już tylko przywilejem nielicznych. To ogromna szansa na dotarcie ze swoim produktem do szerokiego grona odbiorców. Warto bowiem pamiętać, że z Amazona korzysta przeszło 100 milionów klientów w Europie i 310 milionów na całym świecie.

- Jesteśmy bezkonkurencyjni. Nasz system Clipperon jest wyjątkowo rozbudowany, ma wiele funkcji. Dodatkowo, jesteśmy jedyną firmą na świecie, która łączy wsparcie sprzedaży z autorskim systemem automatyzującym sprzedaż z kompleksowymi usługami prowadzenia kont. To oznacza opiekę nad partnerami od analiz przed wejściem na zagraniczne rynki Amazona, przez marketing, po sprzedaż, usługę zamówień kurierskich i system magazynowy. Clipperon sprzedaje sam. My prowadzimy całą obsługę klienta końcowego, i to w najważniejszych językach Amazona. Nasz partner biznesowy musi jedynie spakować paczkę - mówił Stockem w wywiadzie udzielonym serwisowi brief.pl.

[ZT]2259[/ZT]

Źródła:

  • Firma z Sopotu nie przestraszyła się współpracy z gigantem handlowym. Dziś zbiera plony, online: innpoland.pl/153459,nethansa-wspolpracuje-z-amazonem-inne-firmy-sie-baly [dostęp: 09.07.2019].
  • Nethansa, czyli brama do królestwa Amazona. Polska sztuczna inteligencja pomoże niemieckim firmom, online: brief.pl/nethansa-czyli-brama-do-krolestwa-amazona-polska-sztuczna-inteligencja-pomoze-niemieckim-firmom/ [dostęp: 09.07.2019].
(P.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%