Zamknij

Czy warto prowadzić firmowego video bloga

13:20, 25.06.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:21, 25.06.2020

Dzisiaj wszelkie firmy na rynku prześcigają się w różnych formach reklamy, aby zdobyć jak najszersze grono konsumentów. Zwykła ulotka roznoszona po mieście lub reklama w gazecie już nie wystarczą. Należy się bardzo postarać, aby nasza firma jako jedna z wielu do wyboru została w pozytywny sposób zauważona i zapamiętana. Jak więc wyróżnić się z tłumu i dotrzeć do potencjalnych konsumentów?

Video blog jako nowa forma reklamy

Ludzie są wzrokowcami i zapamiętują najczęściej obrazki oraz filmy. Najskuteczniejszą formą reklamy będą więc wszelkiego rodzaju zdjęcia oraz filmiki. Dlatego właśnie popularne wśród firm znalazło się prowadzenia video bloga. Możemy na nim umieścić różnego rodzaju relację z wydarzeń związanych z nasza firmą lub produktem. Przykładowo, bardzo ciekawym rozwiązaniem będzie wrzucenie na bloga video premiery naszego nowego produktu, który swoją formą oraz treścią będzie mógł zachęcić do jego zakupu. Dobrym pomysłem może być też porównanie w formie testu naszego urządzenia z konkurencją i podzieleniem się z nim widzami na blogu. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat tworzenia video blogów? Sprawdź stronę https://flipside.pl/vlogi-firmowe/ i skontaktuj się z profesjonalistami.

Video blog – plusy dla Twojego biznesu

Video blog firmowy posiada bardzo wiele zalet w porównaniu na innych form reklamy. Przede wszystkim pozwala nam ona na budowanie bliskiej relacji z klientem. Każdy bowiem, kto odwiedzi naszego bloga, ma możliwość podzielenia się swoimi spostrzeżeniami oraz wnioskami w komentarzach zazwyczaj umieszczonych pod dodanym przez nas filmikiem. Dostaniemy więc znakomita bazę wiedzy i opinii o naszej marce i naszych produktach. Dzięki temu elastycznie będziemy mogli reagować na nastroje wśród naszych klientów i eliminować negatywne rzeczy.

Kolejnym plusem takiego bloga będzie na pewno zbudowanie profesjonalnego wizerunku firmy. Często szczególne wśród zakładów mechaniki pojazdowej, które prowadzą firmowe blogi, możemy znaleźć bardzo ciekawe filmiki napraw rzadkich lub bardzo drogich aut. Dzięki temu firma może pochwalić się szerokiemu gronu widzów swoją wiedza oraz profesjonalnym podejściem. Potencjalny kierowca na pewno bardziej zaufa i wybierze więc mechanika, kiedy zobaczy, że potrafi on z powodzeniem wykonać skomplikowane naprawy.

Video blog niesie ze sobą wiele korzyści

Prowadzenia firmowego bloga to tez świetna okazja do pokazania jakim jesteśmy pracodawcą. Jeżeli będziemy wrzucać różne filmiki z codziennego życia naszej firmy lub imprez integracyjnych, gdzie pracownicy są zadowoleni i mają uśmiechy na twarzy to zbudujemy wizerunek dobrego i godnego zaufania pracodawcy. Dzięki temu będziemy mogli znacznie łatwiej przekonać do siebie potencjalnego kandydata, a jak wiadomo w dzisiejszych czasach, bardzo trudno jest o dobrego specjalistę, szczególnie w wąskiej i trudnej dziedzinie.

Na pewno warto zająć się prowadzeniem bloga, na którym będziemy umieszczać relację z życia naszej firmy. Zajmuje to, co prawda wiele czasu, ale warto podejść to tego profesjonalnie, ponieważ może być to nasza najlepsza wizytówka, dzięki której zdobędziemy szerokie grono klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%