Zamknij

Stoisko z kwiatami i zniczami zlikwidowane po 21 latach działalności. Bezrobotna sopocianka i niezadowoleni mieszkańcy

18:05, 15.02.2020 J.F Aktualizacja: 18:26, 15.02.2020
Skomentuj

Radna Miasta Sopotu Grażyna Czajkowska złożyła interpelację dotyczącą likwidacji stoiska sprzedaży zniczy i kwiatów przy sopockim cmentarzu. Mieszkańcy Sopotu zwrócili się do radnej z prośbą o interwencję w tej sprawie.

Funkcjonujące od 21 lat stoisko umieszczone w pobliżu przystanku autobusowego przy ulicy Malczewskiego zostało zlikwidowane na początku tego roku. Sopocianka, która prowadziła stoisko ze zniczami, kwiatami i doniczkami została bez pracy. Likwidacja stoiska zaskoczyła wiele osób, nie tylko mieszkańców Sopotu.

- Cmentarz odwiedzają na co dzień w większości ludzie starsi, mający czas i potrzebę postawienia kwiatów czy zapalenia świeczki na grobach swojej rodziny i znajomych. W tej chwili zmuszeni są kupić kwiaty lub znicze przy głównych bramach prowadzących na cmentarz katolicki i komunalny i ponad kilometr, pod górę je dźwigać. Na odcinku od kaplicy cmentarnej do bramy nr 9 cmentarza komunalnego nie ma żadnego stoiska. Poza tym w wejściach 8, 9 znajdują się najnowsze miejsca pochówku, do których zawsze przychodzi najwięcej odwiedzających niż do miejsc, gdzie leżą osoby zmarłe dawniej - uzasadnia radna Sopotu. 

Wśród głosów mieszkańców przejawiała się opinia o wyglądzie stoiska, mało estetycznym namiocie i magazynie w zaparkowanym na stałe samochodzie. - Warto ustawić przy bramie 8 lub 9 boks nawiązujący do stojących poniżej przy wejściach na cmentarz katolicki i poprawić w ten sposób wygląd niezbędnego dla mieszkańców stoiska - proponuje radna. 

Sopocianka chciałaby odzyskać pracę

- Zwróciła się do mnie również osoba, mieszkająca od urodzenia w Sopocie, prowadząca stoisko, o którym mowa powyżej. Chciałaby nadal sprzedawać znicze i kwiaty, zmienić nieestetyczny, codziennie stawiany namiot na ładny pawilon wg ustalonego przez konserwatora stylu - czytamy w interpelacji sopockiej radnej.

Interpelacja Grażyny Czajkowskiej zostanie rozważona przez Prezydenta Sopotu. Będziemy obserwować sprawę, która jest ważna nie tylko dla właścicielki stanowiska, lecz również dla sopocian. Czy miasto podejmie odpowiednie kroki mające na celu przywrócenie stoiska i poprawę jego wyglądu? 

 

źródło: bip.sopot/ Interpelacja – Grażyna Czajkowska

 

 

(J.F)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(51)

Ten namiotTen namiot

9 11

To straszydło zresztą tak jak samochód zaparkowany obok .Dlaczego ta kobieta nie kupi wiaty tak jak inni spod cmentarza to zrobili? 18:20, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JacekJacek

5 0

Bo inni zrobili to nielegalnie, a ona nie otrzymała zgody. Bo jakiś urzędnik nie wydał zezwolenia jakbyś się zainteresował to byś wiedział. 21:51, 16.02.2020


reo

Krystyna Krystyna

9 14

Bardzo dobrze, że zamknęli bo było nieestetyczne a obsługiwało je niesympatyczne babsko opryskliwe dla klientów. Dajcie szanse komuś kto się postara i stworzy ładny straganik, komu się będzie chciało pracować z uśmiechem. 20:54, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JacekJacek

4 1

Czemu sama nie zaczniesz sprzedawać jak będziesz miała takich klientów jak sama jesteś to ci się żyć odechce, i tak do takiego typa jak ty miała dużo cierpliwości. 21:53, 16.02.2020


ZosiaZosia

8 15

Bardzo dobrze, ze zostalo zamknięte. To stoisko wyglądało jak osada Rumunów ? 21:03, 15.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WojtekWojtek

6 1

Wcale przez ciebie nie przemawia rasizm. Może więcej pokory i zrozumienia dla drugiego człowieka. 21:48, 16.02.2020


KwiatKwiat

8 13

Zgadzam się z poprzednikami. Przez 20 lat ta pani nie postarała się o estetyczne stoisko. Bałagan, stary namiot, rozwalone samochody służące jako magazyn na kwiaty. W tym miejscu powinno być stoisko ale niech to prowadzi ktoś inny. Dotychczasowa pani na emeryturę.
09:04, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JolaJola

5 2

Podaj adres swojej pracy. Wyślę taką samą propozycję twojemu pracodawcy w imieniu tej pani. 22:20, 16.02.2020


Stała klientkaStała klientka

10 7

Szkoda bo to bardzo sympatyczna pani zawsze kiedy wracałam z psem że spaceru a było już trochę późno, po drodze chciałam kupić znicz dla mamy to z uśmiechem szukała dla mnie znicz który był bardzo głęboko schowany, szkoda że tak ludzie nie znając dobrze pani źle o niej piszą, a nie każdego stać na nową wiarę, utrzymanie tego miejsca ma wygórowana opłatę celowo. ? 10:31, 16.02.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Były SąsiadByły Sąsiad

2 6

Gdyby Pani Stała Klientko wiedziała jaka ta pani jest naprawdę... to by było Pani wstyd stawać w jej obronie. Proszę zapytać jej sąsiadów, byłych pracowników itp. Toksyczna to mało powiedziane. 10:52, 16.02.2020


TomekTomek

5 3

Były sąsiad - toksyczna to jet pana odpowiedź, jeżeli opieramy się tylko o plotki to wychodzi tylko jad. Jakby pan posłuchał wypowiedzi dwóch stron to można by nabrać odrobinę dystansu, bo prawda zawsze leży po środku i zanim zaczniesz pluć jadem to najpierw się zastanów. 22:00, 16.02.2020


Krzysztof obecny sąsKrzysztof obecny sąs

3 5

Tomku, który jesteś Katarzyną ? To ty byś się lepiej podpisała a nie Tomka udawała. Tomka wsród sąsiadów nie ma i nie było a zamieszkuje w tym domu bardzo długo a więc i pamiętam dobrze sąsiadów. Wszystkich tych, którzy się wyprowadzili w ostatnie 10 lat też pamietam. Ten były sąsiad co tu pisze to jeszcze pisze za grzecznie i w pełni kultury jak na to co tu się wyrabia. 07:51, 17.02.2020


TomekTomek

4 0

Krzysztofie nie wiem skąd twoje wiadomości ale nie przypominam sobie żeby rodzice dali mi na chrzcie imie żeńskie. Chyba że jesteś jasnowidzący. Może podasz mi numery w Toto-lotka 08:45, 17.02.2020


MariaMaria

6 9

niestety większość osób na nie mają rację, pani ze stoiska jest niesympatyczna, przestałam u niej kupować bo kwiaty bywały nie pierwszej świeżości, generalnie jej stoisko było nieestetyczne i psuło cały wizerunek 12:33, 16.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TomekTomek

5 1

Pretensje do urzędników a nie do kobiety. To oni wydają zgodę, a od kiedy można coś postawić na zasadzie samowoli budowlanej. Znalazła się znawczyni prawa budowlanego. 22:03, 16.02.2020


MariolaMariola

5 1

Ciekawe, czy pani Maria ( Magdalena ), przeprowadzała ankietę i stawiała słupki .twierdząc,że większość klientów Pani Kasi stawia je złe notki, a może jednak 99.999999 % to robi. mariolaPrzecież napisać można wszystko.Pani urocza Marysiu nie załuj sobie podaj, że 101 % tak twierdzi 13:08, 17.02.2020


EwanEwan

7 5

Ten samochód straszył 15:22, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MariuszMariusz

5 1

To kup jej nowy. 22:11, 16.02.2020


AgataAgata

6 9

Bardzo dobrze się stało, że to stoisko zlikwidowano. Szkaradny namiot i poogryzany rdzą samochód służący za magazyn. Jak za PRL-u. Natomiast jakiś ładny pawilon z kwiatami by się w tym miejscu przydał, obrodziło nimi w okolicy głównych wejść na cmentarz, ale w tej okolicy nie ma żadnego, a tamtędy wiedzie dość płaska droga w kierunku górnych partii cmentarza. Tylko może te kwiaty sprzedawałby ktoś sympatyczniejszy, a nie obrażona na cały świat kobieta? 16:53, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZztopZztop

3 0

Przecież właściciele budek przy bramie głównej też magazynują kwiaty i znicze w zaparkowanych na stałe samochodach. 18:23, 16.02.2020


AgataAgata

5 10

Bardzo dobrze się stało, że to stoisko zlikwidowano. Szkaradny namiot i poogryzany rdzą samochód służący za magazyn. Jak za PRL-u. Natomiast jakiś ładny pawilon z kwiatami by się w tym miejscu przydał, obrodziło nimi w okolicy głównych wejść na cmentarz, ale w tej okolicy nie ma żadnego, a tamtędy wiedzie dość płaska droga w kierunku górnych partii cmentarza. Tylko może te kwiaty sprzedawałby ktoś sympatyczniejszy, a nie obrażona na cały świat kobieta? 16:58, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ewa BrodwinoEwa Brodwino

6 9

Prawdą jest , że przestałam u tej pani kupować . Wyjątkowo nie uprzejma ..
Czasem robiła wrażenie jakby wogóle robiła łaskę , że sprzedawała .... kwiaty nie zawsze swieże .. stoisko pozostawiało wiele do życzenia ... i dobrze się stało ...
17:31, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JacekJacek

5 2

Spróbuj sama na tych warunkach co narzuci ci urząd i zobaczymy jaka będziesz miła dla innych kiedy poda ci za kołnierz, a ręce w zimie zamarzają. Chciałbym zobaczyć twój uśmiech wtedy. 22:08, 16.02.2020


XxxxxXxxxx

9 4

Kobieta uczciwie pracowała przez tyle lat nie raz w mrozie, deszczu.Stoisko zawsze miała zadbane i czyste,placiła podatki,nie żyła z socjalu ani mopsu jak większość polaczków. Mało która kobieta podjełaby pracę w środku lasu bez ochrony. 20:47, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MariaMaria

11 4

Jakbyś pracowała po szesnaście godzin dziennie a dziecko na przywitanie mówiło proszę pani to też byś była wściekła . Jak nie masz pojęcia o charakterze pracy to się nie mądruj. 21:00, 16.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MariaMaria

1 5

miliony kobiet pracują przez większość dnia, na szczęście potrafią nie wyżywać się za to na całym otoczeniu i klientach 08:47, 17.02.2020


MariaMaria

5 1

Też pracujesz wszystkie soboty niedziele i święta. Też jeździsz na giełdę co drugi dzień o 2.00 nad ranem a potem wykonujesz w domu wszystko co należy do mamy. Wtedy pogadaj z tą kobietą. 09:56, 17.02.2020


WojtekWojtek

10 3

Jacy wszyscy mądrzy, a któreś z was zapytało się tej kobiety dlaczego w takich warunkach pracuje to może byście się dowiedzieli, że to nie od niej zależy tylko od urzędasów, którzy nie wydali zezwolenia na postawienie tam czegokolwiek. Kupować chcecie i to jak najtaniej ale los drugiego człowieka to nie interesuje najwygodniej psy wieszać. Ja byłem zawsze miło obsłużony. 21:46, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

kasiakasia

5 0

Wojtku dokładnie jak piszesz. Każdy z nas ma swoją historię nie można wszystkich oceniać jednakowo lub po wyglądzie. Ktoś kiedyś rozmawiał więcej z tą Panią? Jeśli chodzi o bramę,która jest wyżej nad kościołem i tam jest przystanek autobusowy-teraz chcą tam rozszerzać cmentarz. Pani zawsze pożyczała zapałki jak ktoś zapomniał. Może mylicie osoby, bo ona czasem się z kimś wymieniała. Ja znam jedną z nich i dla mnie i dla mojej rodziny zawsze była w porządku, nie zauważyliśmy nic nie pokojącego. Po rozszerzeniu cmentarza nie wiadomo jak to jeszcze wszystko będzie wyglądało,ale mam nadzieję,że będzie możliwość kupienia tam zniczy. Przyjeżdżam autobusem kupuję,a potem autobusem wracam. To jest duże ułatwienie,zwłaszcza dla osób starszych,nie muszą gdzieś indziej maszerować,kupować. Proszę najpierw poznajcie daną osobę,a potem się wypowiadajcie. Uśmiechajcie się więcej do życia,a będzie się lepiej nam żyło. Miłego dnia 13:30, 17.02.2020


MariuszMariusz

7 4

I ich stoiska to samowola budowlana. Niech żyje prawo. 22:10, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aresares

10 2

Ileż w ludziach żółci ! Nie znając sytuacji, wydają swoje wyroki. Kupuję u tej pani od lat gdy byłem jeszcze sprawny. Obecnie mam trudności w chodzeniu.
Często ta Kasia, gdy nie ma ruchu, pomaga mi zanieść zakupy na grób mojej żony. Wiem od niej, że często występowała do Zarządu Zieleni o zgodę na postawienie identycznego stoiska jakie są przy I bramie. Regularnie odmawiano jej. W czasie deszczu mrozu,niema gdzie się schować i jak się komentarzy dowiaduję to od 21 lat. gdyby pozwolono jej wybudować wiatę, to faktycznie, te stare samochody byłyby tam zbędne i powinny iść na złom.
jest ta osoba bardzo uczynna i nigdy na jej towar nie mogłem narzekać.
niech się Pani trzyma, nie zwracaj Pani uwagi na " żołądkowców" 22:14, 16.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JolaJola

6 1

Jeden z niewielu normalnych ludzi. Widzi człowieka a nie stary samochód. Brawo dla pana. 22:23, 16.02.2020


Krzysztof - obecny sKrzysztof - obecny s

4 8

Potwierdzam wszystko i zgadzam się z tym co napisał Były Sąsiad. Nawet bym jeszcze dodał. Ktoś tu z pamięcią się rozminął bo przez ostanie 10 lat to się wyprowadziło aż 4 osoby tak licząc z naszego budynku i obok, wliczając pana z budki lotto. Stoisko pod cmentarzem jakie było takie było, każdy widział ten co oczy posiada. Może teraz zbudują jakieś porządne.
07:34, 17.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KolegaKolega

4 3

To w więzieniu trzydzieści lat temu uczyli czytać i pisać. 08:00, 17.02.2020


Krzysztof Krzysztof

2 6

ha ha no nie wesoła ta sytuacja. Będzie teraz duzo czasu dla dziadka. Widzisz sama zło powraca 11:13, 17.02.2020


Krzysztof sasiadKrzysztof sasiad

3 8

Potwierdzam wszystko i zgadzam się z tym co pisał Były Sąsiad. Nawet bym jeszcze dodał. Ktoś tu z pamięcią się rozminął bo przez ostanie 10 lat to się wyprowadziło aż 4 osoby tak licząc z naszego budynku i obok, wliczając pana z budki lotto. Stoisko pod cmentarzem jakie było takie było, każdy widział ten co oczy posiada. Może teraz zbudują jakieś porządne. Krzysztof obecny sąsiad
07:54, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

denatdenat

6 5

Re.: Krzysztof -" sąsiad", "obecny s ".
Chyba Panu dopiekła ta Pani do żywego, że rozpoczynasz obecnie krucjatę literacką rozpoczętą w jakimś stosownym zakładzie. Mam nadzieję że nie odnosi się to od słowa " litr"., w której kłamiesz nawet wtedy , kiedy mówisz prawdę.
Zgadza się, że było czterech " byłych" sąsiadów,których się nie wyprowadziło, lecz zostali wyprowadzeni na cmentarz skremowanych w urnach. Żywego jednak nie uświadczysz.
Ten piąty pan z budki o którym piszesz chodził jednak zawsze w spódnicy,
Czyżby zmiana płci?
10:48, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MarlenaMarlena

9 1

W tym miejscu jest potrzebny stragan, ale nie rozpaczajmy po tym dotychczasowym ponieważ wygladał jak za czasów komuny i nie pasował do zadbanego otoczenia. Mam nadzieje, że szybko powstanie coś estetycznego w tym miejscu. 11:38, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

denat.denat.

6 3

Re:." Krzysztofie, sąsiedzie, obecny s."
Nie mieszaj ty blactwa z miezdynarodnowoj politikom;
Frustracje sąsiedzkie nie mieszaj ze sprawami dotyczącymi mieszkańców Sopotu nie skarżących się przez 21 , lat na obsługę stoiska. Już nieraz składałeś fałszywe zeznania przed prokuratorami i Sądami. Posiadasz ujemną wiarygodność o temperaturze sięgającej poziomu absolutnego zera.
Kończ waść, sobie wstydu oszczędź i nie " flekuj" rozumu, przeciętnego mieszkańca Sopotu. Nie mieszaj prywaty kłótni sąsiedzkiej z potrzebami starszych osób.
Nie podstawiaj kopyta,gdzie konie kują. 12:42, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AresAres

7 1

W pełni podzielam Pani zdanie Pani Marleno.
Problem tkwił bowiem, w odmowie udzielenia Pani Kasi zezwolenia na postawienia takiego ładnie zaprojektowanego i wykonanego na jej koszt stoiska.
Postawiła to na co wyrazili zgodę urzędnicy. Ażali miała stać w czasie deszczu, opadów śniegu, nie osłonięta przy nie zakrytych kwiatach na ladzie.
Niech Pani wystąpi do Prezydenta Miasta, o wydaniej jej zgody na postawienie takiego ładnego stoiska.
13:28, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kasiakasia

7 0

Wojtku dokładnie jak piszesz. Każdy z nas ma swoją historię nie można wszystkich oceniać jednakowo lub po wyglądzie. Ktoś kiedyś rozmawiał więcej z tą Panią? Jeśli chodzi o bramę,która jest wyżej nad kościołem i tam jest przystanek autobusowy-teraz chcą tam rozszerzać cmentarz. Pani zawsze pożyczała zapałki jak ktoś zapomniał. Może mylicie osoby, bo ona czasem się z kimś wymieniała. Ja znam jedną z nich i dla mnie i dla mojej rodziny zawsze była w porządku, nie zauważyliśmy nic nie pokojącego. Po rozszerzeniu cmentarza nie wiadomo jak to jeszcze wszystko będzie wyglądało,ale mam nadzieję,że będzie możliwość kupienia tam zniczy. Przyjeżdżam autobusem kupuję,a potem autobusem wracam. To jest duże ułatwienie,zwłaszcza dla osób starszych,nie muszą gdzieś indziej maszerować,kupować. Proszę najpierw poznajcie daną osobę,a potem się wypowiadajcie. Uśmiechajcie się więcej do życia,a będzie się lepiej nam żyło. Miłego dnia 13:32, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HANSHANS

6 4

Szanowne Krystyno, Babsko.
Niewątpliwie lepiej by, aby obsługiwała to stoisko Claudia Schiffer, jak na zdjęciach widać jest i piękna i zawsze uśmiechnięta. Czy tylko się zgodzi ?
Ja sugeruje takiej delikatnej osobie jak pani, używając "wykwintnego"?? języka aby specjalnie dla pani obsługiwał ją adonis w koniakowskich koronkowych stringach. 14:07, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HansHans

6 3

W odpowiedzi Ewy z Brodwina. Postawiony zarzut, że pani Kasia sprzedaje nie świeże kwiaty, bez żadnego na to dowodu, to można jej też zarzucić udział w zamachu na śp. byłego Prezydenta Gdańska, którego bardzo ceniłem. Przecież to kupujący wybiera na miejscu towar a nie otrzymuje go przesyłką.
Intencja pani jest klarowna, prywatne anse.
Być może to Pani jest niezbyt świeża, a to często wiąże się z okresem przekwitania z oznakami z silnego zgorzknienia, lub ze staro panięństwem. Współczuję.? 15:44, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AresAres

7 3

Czytając wpisy jednej osoby Krzysztofa, w wielu osobach, , Krzysztofa sąsiada,Krzysztofa byłego sąsiada, Krzysztofa obecnego s, Krzysztofa sąs, to mimo iż nie jestem psychiatrą ani psychologiem, to już widać że dla niego na rozum już zdecydowanie za późno.Umysł jego jest w oparach obsesji nienawiści lub nasączony jadem lub innym płynem. Nie podejmuje z uporem maniaka tematu istotnego dla interesu sopocian. lecz swojej prywatnej obsesji To już zaczyna być nudne. Boże wybacz mu bo nie wie co czyni.? 16:34, 17.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ArielAriel

3 7

Ordynarna,chamska i nieuczciwa kobieta absolutnie nie dbająca o teren wokół pseudo stoiska.bród i smród.cale szczęście że zlikwidowano ten syf .szkoda że nadal straszą tam wraki służące za magazyny na kwiaty. Oby postawiono tam coś cieszącego oko bo przyznam że w tym miejscu stoisko się przyda. 11:06, 18.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Jacek G.Jacek G.

1 2

Panie Arielu, zaraz będzie odpowiedz -atak w kwiecistym stylu. Kwiecisty styl zdradza autora pomimo, że nicki zmienia. Podobne wrażenia mam co do tego miejsca jak Pan. 12:26, 18.02.2020


HaniaHania

4 6

Potwierdzam, pani niesympatyczna, oprawa szkaradna ale stoisko w tym miejscu by się przydało. 13:02, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

denatdenat

7 1

Komentarz do ariela.
To ostatni mój wpis, bo z ludźmi, a właściwie z indywiduami posiadającymi tylko umysł człekopodobny nie prowadzi się dysputy.
Myślę ,że jesteś arielką starą sfrustrowaną niewyżytą jadowitą starą panną.?
18:35, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SopociankaSopocianka

3 4

dobrze, że zamknięto.Teraz powinni elegancko zagospodarować ten teren i postawić nawet kilka stoisk aby był większy wybór tak jak przy bramach głównych. mam nadzieje,że za chwilę będzie tam możliwość zrobienia zakupoów bo teraz trzeba iść kilometr dalej. 09:27, 19.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SopocianinSopocianin

7 1

To chyba rynek sam reguluje , gdyby była taka niemiła i towar miała fatalny to nie spędziła by tam 21 lat.
Zacznijcie używać mózgu a nie smartfona. A trole z urzędu nieraz dały popis , w tym mieście sołtysa oszusta już nic mnie nie zdziwi . Mam nadzieję że Jacek K zostanie w końcu rozliczony . chociaż do kiedy będziemy mieli ( bardzo WOLNE sądy ) to możemy się nie doczekać , dopóki będą orzekać w swojej sprawie. I życzę mniej jadu frustratom którzy oceniają książkę po okładce . Postawcie tam najlepiej biedronkę z automatycznymi kasami , a ludzi którzy nie żebrają tylko sami znajdują pomysł na życie do Caritasu , albo może Owsiak im pomoże. Miłego dnia. 07:56, 21.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dyskusja Dyskusja

6 0

poziom dyskusji, niektórych tu komentujących jest poniżej zera. Tych, którzy NIE odnoszą się bezpośrednio do tematu zlikwidowanego stoiska bądź pozytywnie czy też negatywnie a odbiegają daleko od tematu. Faktycznie mam wrażenie, że niektórzy powinni być odcięci od internetu lub powinni zmienić leki na inne.
14:43, 04.03.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%