Zamknij

Jak wybrać najlepsze miejsce na biuro?

13:00, 27.05.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:01, 27.05.2019

Wybór odpowiedniej powierzchni biurowej to jedna z najważniejszych decyzji, jaką trzeba podjąć. W końcu musi to być miejsce, które sprawdzi się nie tylko ze względów praktycznych, ale również estetycznych. Nie możemy zapomnieć o tym, że biuro często jest prawdziwą wizytówką firmy. Właśnie z tego powodu tak ważne jest to, żebyśmy poznali najważniejsze zasady, dzięki którym znajdziemy idealne biuro.

Najważniejsze czynniki przy wyborze biura

Przede wszystkim powinniśmy zdawać sobie sprawę z tego, że istnieje wiele czynników, o których musimy pamiętać w trakcie wybierania powierzchni biurowej. Niektóre z nich dotyczą wyglądu budynku, a inne sfery praktycznej. Jednak wszystkie wpływają na sposób funkcjonowania firmy. W końcu musimy zawsze zwracać uwagę na to, że siedziba przedsiębiorstwa jest jedną z najważniejszych wizytówek, która jest istotna nie tylko dla klientów, ale również dla potencjalnych wspólników, inwestorów i pracowników. Dlatego nigdy nie lekceważmy tego aspektu i pamiętajmy o paru zasadach.

Lokalizacja

Bardzo ważne jest to, żebyśmy zwrócili uwagę na lokalizację biura. Najlepszym wyborem jest ścisłe centrum lub dzielnica o renomie jak np. https://www.officelist.pl/pl/sopot/. Przede wszystkim jest to związane z pozytywnym wizerunkiem firmy, a także możliwością łatwiejszego dotarcia do siedziby. Szczególnie jest to ważne ze względu na klientów, kontrahentów lub inne osoby, które odwiedzałyby biuro. Poza tym warto pamiętać o tym, że centrum miasta gwarantuje np. więcej lokali gastronomicznych, co jest ważne w razie jakichś spotkań bądź po prostu w trakcie przerwy obiadowej.

Łatwy dojazd

Warto też pamiętać o tym, by biuro znajdowało się w takiej lokalizacji, która umożliwia łatwy i sprawny dojazd. Dlatego należałoby wziąć pod uwagę bliskość przystanków autobusowych lub tramwajowych. Szczególnie jest to ważne ze względu na pracowników, ponieważ przeważnie większość z nich korzysta z publicznego środka transportu. Poza tym dobrze, jeżeli siedziba będzie miała do dyspozycji prywatny parking lub w pobliżu będzie możliwość zaparkowania. Na pewno przyda się to zmotoryzowanej części załogi.

Wysoki standard pomieszczeń

Koniecznie sprawdźmy też standard pomieszczeń biurowych, a także całego budynku. Szczególnie warto zwrócić uwagę na aspekty, które przyczyniają się bardziej wydajnej pracy, np. klimatyzacja i ogrzewanie. Dzięki temu wykonywanie obowiązków latem lub zimą nie będzie stanowiło żadnego problemu. Poza tym w biurze musi być możliwość podłączenia komputerów, telefonów oraz pozostałej elektroniki. W końcu bez tego większość firm nie mogłaby normalnie funkcjonować.

Dostosowanie do liczby pracowników

Pamiętajmy też o tym, by dostosować powierzchnię biurową do liczby pracowników w firmie. Dzięki temu możemy być pewni, że wystarczy miejsca na wszystkie biurka lub inne miejsca pracy. Zwróćmy również uwagę na to, że im większa przestrzeń, tym wyższe koszty związane z eksploatacją. Jednak zbyt mała ilość miejsca nie będzie komfortowa dla pracowników, dlatego warto dokładnie przemyśleć tę kwestię.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%