Zamknij

Jak marketing sieciowy zdobywa dla Ciebie klientów?

11:50, 08.10.2018 Materiał Partnera Aktualizacja: 08:56, 09.10.2018

Do niedawna przedsiębiorcy nieprzekonani do możliwości internetu zasłaniali się działalnością lokalną bądź niszową. Dziś, nawet jeśli firma koncentruje się na danym regionie lub dostarczaniu dóbr specjalistycznych, po prostu traci na nieobecności w świecie WWW, gdzie konkurencja już dawno zapewniła sobie intratne miejsce. Warto więc już dziś zdecydować się na założenie własnej strony, najlepiej z funkcjonalnościami sklepu. Poniżej postaramy się pokazać od czego zacząć podbój wirtualnego rynku.

Najpierw SEO, potem pozycja w Google

Do dziś wielu ludzi używa terminów SEO i pozycjonowanie stron zamiennie, tymczasem SEO jest w istocie zaledwie jednym z elementów procesu walki o wyższą lokatę w wyszukiwarce. Zabiegi czołowych agencji marketingowych na rynku zasadzają się na przemodelowaniu i upiększeniu zawartości naszego WWW, dzięki czemu będzie ono apelowało zarówno do użytkowników szukających informacji oraz robotów Google indeksujących stronę. Potencjalny klient nie zauważy szeregu technicznych innowacji w architekturze serwisu, jednak również na tym polu spełnione wymagania korporacji z Moutain View podniosą nasze miejsce w rankingu stron.

Metamorfozie pod palcami informatyków i specjalistów SEO ulegną zatem aspekty takie jak UX, czyli doświadczenie użytkownika oraz związane z nim rozmieszczenie elementów i funkcjonalności na gotowej stronie, czy też treści wraz z ich wewnętrzną organizacją. W tekstach i artykułach zaczną pojawiać się słowa kluczowe oraz atrakcyjne podziały i aranżacje. Wszystko to dokładnie obliczone zostanie na zatrzymanie w naszych cyfrowych progach czytelnika oraz potencjalnego klienta. Naturalnie Search Engine Optimization i pozostałe części pozycjonowania to także dalece bardziej techniczne metody i akcje, które jednak najlepiej zostawić doświadczonym i mogącym pochwalić się wieloma realizacjami specjalistom. W przeciągu kilku miesięcy w wynikach Google awansujesz do pierwszej dziesiątki lub trójki i przy dobrej opiece fachowców zostaniesz tam na długi czas, ściągając masy zainteresowanych kupujących.

Rezultaty na poczekaniu z kampaniami Adwords

Oczywiście w trakcie wyczekiwania rezultatów pracy pozycjonerów nie musimy stać z założonymi rękami i zamiast myśleć o tłumach konsumentów, możemy w względnie prosty sposób przywołać je pod nasz wirtualny adres wprost z pierwszych stron Google. Marketing linków sponsorowanych, a więc opłaconych przez zainteresowanego, polega na określeniu w Google Adwords budżetu oraz drobiazgowym skonfigurowaniu elementów naszej kampanii tak, by utworzony przez nas baner wyświetlał się przy danych wyszukiwaniach. Wybór fraz kluczowych oraz dodatkowych parametrów jest tu jednak istotny, jeśli nie chcemy zbyt szybko stracić budżetu jednocześnie trafiając do upragnionej grupy odbiorców. Dlatego i tu warto zdać się na pomoc specjalisty, który sprawi, że zapłacimy tylko za kliknięcia, a więc zainteresowanie klienta – przypomina specjalista PPC z Afterweb.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%