Zamknij

Spoty reklamowe — jak w nowoczesny sposób pokazać firmę

08:21, 20.09.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:22, 20.09.2022
pixabay pixabay

W obecnych czasach faktem jest, że jeśli czegoś nie można znaleźć w sieci, to to nie istnieje. To samo tyczy się także firm, które zajmują się sprzedażą czy świadczeniem usług. Klienci chce nie tylko szybko i łatwo znaleźć informację, cenniki, dane teleadresowe, ale bardzo ważne z punktu ich widzenia jest także to, jak dana firma się prezentuje czy jakie ma opinie. Jak przyciągnąć nowych klientów? 

Coś więcej niż tylko fotografia biznesowa 

Oczywiście bardzo ważne jest to, jak dana firma się zaprezentuje. Sama wizytówka z krótkim opisem przedsiębiorstwa może i 20 lat temu była skuteczna, jednak teraz klienci lubią wiedzieć, z kim mają do czynienia. Dlatego warto nie tylko pokazać siebie i swoich współpracowników, ale także opowiedzieć historię firmy. Poza treścią warto, taką opowieść uzupełnić zdjęciami. Warto sięgnąć wstecz i poszukać może jakichś fotografii z początku istnienia firmy, ale także uzupełnić to o obecne. Tu z pomocą przychodzi fotografia przemysłowa dla firm. Ta gałąź fotografii zajmuje się kompleksowym fotografowaniem zakładów produkcyjnych, takich jak na przykład hurtownia kanałów wentylacyjnych, ale także poza budynkiem, warto uwiecznić na zdjęciach pracowników przy ich codziennych zadaniach i same maszyny. Zwłaszcza jeśli możemy się pochwalić nowoczesnym zapleczem technologicznym. 

Filmy reklamowe — na co zwracać uwagę? 

Szukając firmy, która wykona takie zlecenia, nie wybierajmy pierwszej lepszej, czy poleconego przez rodzinę fotografa. Takiego rodzaju zdjęcia wymagają doświadczenia. Świetnie sprawdzają się także filmy reklamowe kręcone choćby z drona. Na pewno warto najpierw poznać wizję twórcy, być może mamy jakieś swoje uwagi, odnośnie tego, co chcielibyśmy uchwycić i oddać w tych materiałach. Warto to rozszerzyć także o filmy korporacyjne, które świetnie nadają się do zakładki kariera, i przybliżą firmę oraz jej wartości poszukującym pracy i kontrahentom. Takie zaprezentowanie firmy, na pewno nie pozostanie niezauważone. Nowoczesne treści, które są atrakcyjne dla odbiorów, będą miały o wiele większy zasięg. Warto też pomyśleć o promowaniu swojej marki w mediach społecznościowych. To jedno z pierwszych źródeł, gdzie obecnie szuka się informacji. I nie oszukujmy się, jeśli będziemy mieli przed sobą strony dwóch firm z jednej branży - jedną przestarzałą, drugą wzbogaconą o blogi, ciekawe treści i nowoczesną, to raczej zdecydujemy się skorzystać z usług tej drugiej. Żeby zostać zauważonym, trzeba nie tylko się wyróżniać, ale też śledzić obecne trendy. 

Istnieje wiele różnych sposobów, na które możesz wykorzystać filmy reklamowe: 

  • Aby stworzyć tutorial, jak korzystać z Twojego produktu lub usługi
  • Jako zapowiedź video dla zbliżającej się premiery nowej funkcji lub produktu
  • Jako część kampanii email marketingowej
  • Jako część strategii SEO.

Filmy szkoleniowe to idealny sposób na zaprezentowanie swoich umiejętności 

Produkcja filmów korporacyjnych ma za zadanie przedstawić firmę tak, aby była atrakcyjna dla innych. Przecież ludzi z zewnątrz nie muszą wiedzieć o tym jaka panuje atmosfera, co cenią sobie pracownicy, warto się tym podzielić z innymi. Z kolei dla pracowników udział w takim spocie, to też budowanie przywiązania do firmy. Takie materiały, można także wykorzystać jako filmy szkoleniowe, które będą przydatne na przykład podczas wdrożenia. Filmy szkoleniowe to doskonały sposób na promocję produktu, usługi lub biznesu w sieci. Są wciągające i mogą być wirusowe, co oznacza, że mogą rozprzestrzeniać się jak dziki ogień w całym Internecie, jeśli są zrobione dobrze! 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%