Zamknij

Lost Sound: Thomas Schumacher

Lost Sound: Thomas Schumacher
  • czwartek  stycznia, 22:00
  • 23.01.2021
  • S.F.I.N.K.S 700, al. Franciszka Mamuszki 1
Listopad 2019 projekt Lost Sound debiutuje w Sfinks700. Grają m.in. Spektre (Drumcode/UK) i OC & Verde (Truesoul/UK). Czy to debiut udany? Nie nam oceniać. Wyznacznikiem niech będzie

wspomnienie wibrującego, pełnego ludzi klubu zarówno przed sceną główną, jak i na fontannie. Do godzin porannych.


- MAIN:

Thomas Schumacher [drumcode/berlin]

Pekin [lost sound/kwidzyn]

Marks [nms/dublin]

Greg Oleksevic [nms/dublin]




- FONTANNA

ANE [xlnt/świecie]

Pete Wilder [lost sound/tuchola]

Majakov [electronic revolution/malbork]



Zeszłoroczna premiera Lost Sound w Sopocie nie oznacza, że osoby stojące za projektem to żółtodzioby. Wręcz przeciwnie, bo początków działalności grupy należy szukać w kalendarzach

nawet sprzed 15 lat. Przez ten czas jej członkowie, wspólnie lub indywidualnie, stali za organizacją różnego rodzaju eventów w klubach i pod gołym niebem. Współzałożyciel, nieoficjalny lider to Pekin (Jacek Rudnicki), który w swoim dorobku ma zarówno klubowe występy w każdym zakątku kraju, jak i festiwalowe sety (Mayday, Nature One itd.).



Sekret Lost sound? Szczerość w przekazie oparta o wieloletnie przyjaźnie wszystkich zaangażowanych osób, miłość do techno i szeroko pojętej muzyki elektronicznej, naturalna i głęboko zakorzeniona potrzeba dzielenia się tym uczuciem z innymi.



Jakość? To Wy będziecie mieć okazje ocenić ją ponownie. Nam w jej podniesieniu pomoże headliner zbliżającego się Lost Sound w Sfinks700 Thomas Schumacher.



Thomas Schumacher

Wyznawcom kultury techno to nazwisko nie powinno być obce. A jeśli jest inaczej, warto tę stratę nadrobić np. sięgając po bogatą dyskografię, a najlepiej pojawić się 30 maja maja w Sfinks700.



Od momentu, w którym kultowy When I Rock ujrzał światło dzienne, minęło ponad 20 lat. Zwłaszcza doświadczonym słuchaczom ta bezkompromisowa w brzmieniu kompozycja

prawdopodobnie zawsze będzie kojarzyć się z Thomasem. Jednak zdecydowanie większą przyjemnością jest sprawdzian, jak artysta rozwijał się przez kolejne dwie dekady, a najciekawszym

doświadczeniem jest osobisty test sprawdzający, w jakie miejsce Schumacher dotarł teraz.

Najpierw był... Construction Time Again Depeche Mode album, który wywarł na nim ogromne wrażenie, gdy miał zaledwie 11 lat. Nie każdy 11-latek przesiadywał długie godziny ze słuchawkami na uszach zastanawiając się, w jaki sposób muzycy wydobywali, nie tylko z instrumentów, dźwięki takie, jak na CTA. Ciekawość, a wręcz muzyczna dociekliwość, stała się jego cechą charakterystyczną.

Efekty tej dociekliwości mogliśmy poznać dzięki 4 płytom długogrającym, ponad 50 singlom i EP-kom, także dzięki okazałej liczbie remiksów - wydawanym regularnie, ale co akurat regułą nie

jest nie z nadmierną częstotliwością.

Drogą do prezentowania muzycznemu światu oryginalnych

pomysłów było uruchomienie swoich wytwórni: Spiel-Zeug Schallplatten i Electric Ballroom. Dokładnie tak nazywał się również pierwszy album Schumachera, wydany w 1998 roku na

legendarnym labelu Bush, na którym słychać m.in. sample z pewnego przeboju Michaela Jacksona.

To także na Electric Ballroom w 2018 roku ukazały się efekty wspólnej pracy z Victorem Ruizem (ich Apollo II dotarło do pierwszego miejsca techno-chartu na Beatport). Nie mniejszy sukces osiągnęła, dedykowana córce, Stella, która pojawiła się rok wcześniej w katalogu uznanej wytwórni Noir Music, kolejnym miejscem, które stało się muzycznym domem Thomasa.



Najświeższe wieści? Rok 2020. Schumacher dołączył do rodziny Drumcode. Efekty oficjalnie mieliśmy poznać w styczniu. I zarówno fani klasycznego (acid? pełno tu go) brzmienia artysty, jak i

charakteru Drumcode mogą być szczerze ukontentowani.



Techno to nie tylko narzędzie wprawiające ludzi w taniec. To bardzo osobisty, wręcz intymny sposób na wyrażenie siebie- m.in. w taki sposób Thomas tłumaczy swoją filozofię, nie tylko muzyczną. Ten sposób poznajemy nie tylko dzięki efektom pracy w studiu w studiu, ale jednocześnie poprzez DJ-skie sety, których nie można najzwyczajniej w świecie zapomnieć, gdy closing track wieńczy koniec występu. Jako DJ sam porównuje się do... kapitana statku. I

celowo kieruje ten statek i jego pasażerów na wzburzone wody. Tworzę jednak bezpieczną przestrzeń, by ludzie mogli zatracić zmysły w najlepszy możliwy sposób. Wiedzą, że nie muszą się

martwić, bo są w moich rękach ja wiem co robię, oni mogą odpłynąć.



Wstęp od 21 lat

*z wyłączeniem studentów



S.F.I.N.K.S. 700

Aleja Franciszka Mamuszki 1

81-718 Sopot

luty 2021


19.11 czwartek 14.03 niedziela
Erazm Wojciech Felcyn "bliscy nieznajomi - Sopot '70
26.11 czwartek 28.02 niedziela
Słowa nasycone doświadczeniem. Andrzej Szewczyk z kolekcji Simulart
9.01 sobota 4.04 niedziela
Życie przemija, a sztuka trwa. Kolekcja Marii i Marka Pileckich
2.02 wtorek 2.05 niedziela
Władysław Hasior. Prace z kolekcji Galerii Starmach
11.02 czwartek 28.02 niedziela
Odzyskane. Detale sopockich wnętrz

Odzyskane. Detale sopockich wnętrz

11 lutego 2021  - 28 lutego 2021

Czytaj więcej
12.02 piątek 30.06 środa
Był sobie łowca - opowieść o ludziach epoki lodowcowej
17.02 środa 28.03 niedziela
Plakaty i Malarstwo | Wystawa Karoliny Podoskiej i Anny Warenik-Gabbiani
26.02 piątek 28.02 niedziela
Petit Pierre - spektakl gościnny

Petit Pierre - spektakl gościnny

26 lutego 2021  - 28 lutego 2021

Czytaj więcej
26.02 piątek 28.02 niedziela
Petit Pierre - spektakl gościnny

Petit Pierre - spektakl gościnny

26 lutego 2021  - 28 lutego 2021

Czytaj więcej