Jak co roku PGS organizuje konkurs na zakup dzieł sztuki do kolekcji. Zakup realizowany jest przy pomocy finansowej Miasta Sopotu.
Skrótowo opiszemy tutaj główne punkty regulaminu konkursu ofert, a jego pełny tekst znajdziecie Państwo poniżej, w załącznikach do pobrania.
Organizatorem konkursu ofert jest Państwowa Galeria Sztuki z siedzibą w Sopocie. Przedmiotem konkursu jest wyłonienie najbardziej atrakcyjnych dla PGS ofert sprzedaży dzieł sztuki, gdzie kupującym będzie PGS, a sprzedającym wybrany oferent.
Oferty mogą składać:
1) twórcy w zakresie sztuk plastycznych, mieszkający lub posiadający pracownie w Sopocie.
2) spadkobiercy twórców, o których mowa w pkt 1,
3) podmioty będące właścicielami dzieł sztuki stworzonych przez żyjących lub nieżyjących twórców, o których mowa w pkt 1.
Oferty mogą dotyczyć dzieł sztuki z zakresu sztuk plastycznych stworzonych przez twórców mieszkających lub posiadających pracownie w Sopocie.
Przeniesienie praw do dzieła.
Oferent może złożyć tylko jedną ofertę dotyczącą danego dzieła, co nie wyklucza możliwości złożenia wielu ofert dotyczących różnych dzieł.
Ofertę należy przesłać na adres mailowy [email protected] w terminie do 5.11.2021 roku do godziny 24:00. Dopuszczalne jest również dostarczenie oferty osobiście, pocztą lub kurierem. Dokumenty należy złożyć w zapieczętowanej kopercie w urnie znajdującej się w recepcji PGS, jednak wpływ do PGS musi nastąpić do 05.11.2021 roku do godziny 14:00.
Wszystkie pozostałe szczegóły, także dotyczące tego, co powinna zawierać oferta oraz szczegółów pracy i decyzji Komisji Konkursowej, znajdziecie państwo w załącznikach poniżej.
Źródło: Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie
[ZT]10705[/ZT]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz