Zamknij

Jak przejąć kontrolę nad mediami społecznościowymi? Rady sopockiego restauratora

06:13, 08.10.2019 P.S Aktualizacja: 13:40, 09.10.2019
Skomentuj Fot. yelp.com Fot. yelp.com

W poniedziałek 21 października odbędzie się konferencja Made For Restaurant Gdynia 2019. Restauratorzy i managerowie, szefowie kuchni i barmani spotkają się w Courtyard Gdynia Waterfront przy ul. Jerzego Waszyngtona 19. W programie przewidziano liczne warsztaty, wykłady, prezentacje, a także panele dyskusyjne i angażujące projekty. Jednym z prelegentów będzie sopocki influencer Gaweł Czajka.

Sopocki prelegent jest właścicielem jednego z najbardziej popularnych miejsc w kurorcie. Mowa oczywiście o lokalu Cały Gaweł Cantine Bar Cafe. Dzięki wielkiemu zaangażowaniu w budowanie wizerunku za pośrednictwem mediów społecznościowych udało mu się osiągnąć sukces. Liczby mówią same za siebie - od 150 do 800 tys. wyświetleń tygodniowo na instagramie robi ogromne wrażenie.

Organizatorzy konferencji postanowili podzielić się zbiorem rad dotyczących tego, jak pracować z mediami społecznościowymi. Na swoim profilu facebookowym przedstawili zalecenia Gawła Czajki, który dzieli się swoimi metodami pracy.

Bądź cierpliwy!


Wytrwała i żmudna praca to podstawa. Analizuj dane, a później wykorzystuj je do zaplanowania najlepszych godzin do zamieszczania postów (nie ma uniwersalnych, dla każdego biznesu może to być zupełnie inna pora publikacji). Szukaj odpowiednich #hashtagów. Przygotowuj dobrej jakości materiały fotograficzne i wideo(używaj filtrów, aplikacji do obróbki). Buduj prawdziwą społeczność i angażuj ją do działania.

 

Współpracuj z influencerami!


Ustal jasne zasady wspólnych działań. Angażuj się tylko w ciekawe inicjatywy i niestandardowe pomysły. Szukaj nowych sposobów na wykorzystywanie przestrzeni restauracyjnej - dzięki temu dotrzesz do szerszej grupy twórców internetowych.

 

Bądź szczery!


Nie kopiuj treści. Wystrzegaj się nieuczciwych praktyk i nierzetelnych współprac. Stawiaj na wartościowe treści.

Facebook - FOR Solutions - Profesjonalnie dla Gastronomii

Prelekcja

W ramach prelekcji poruszone będą następujące zagadnienia:

  1. Dobry moment na start w mediach społecznościowych - kiedy, dlaczego, jakie metody stosować, jak „ubrać” restaurację przyjazną MS?
  2. Instagram i Facebook - jak prowadzić te kanały, na co zwrócić uwagę, jak angażować użytkowników? Konkursy, pory publikacji postów, „ludzki” wymiar restauracji...
  3. Narzędzia pomocne w tworzenie materiałów na Instagram/Facebook (programy do obróbki zdjęć, wideo i dźwięku).
  4. Bezkosztowa współpraca z Influencerami - przykłady.

Bilety na konferencję w cenie:

  • 250 zł - do 04.09,
  • 280 zł - do 09.10,
  • 350 zł - do 18.10,
  • 450 zł - do 21.10.

Więcej informacji: sprawdź!

[ZT]3004[/ZT]

Źródła:

  • forsolutions.pl 
  • facebook.com/FOR.horeca.solutions/posts/763663394094507
(P.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%