Zamknij

Nie zgadniesz ile biletów sprzedano na sopockie molo. Rekord!

15:28, 05.10.2018 Ewa Podlasńska Aktualizacja: 10:24, 08.10.2018
Skomentuj

W ubiegłą niedzielę zakończył się sezon letni na Molo w Sopocie. Podsumowanie sprzedaży biletów wykazało, że w obecnym roku miało miejsce 1.120.616 płatnych wejść -  o 3 procent więcej, niż w najkorzystniejszym dla  Molo 2016 roku.

Do tegorocznego sukcesu przyczyniła się przede wszystkim piękna i upalna aura, która zagościła w Sopocie w kwietniu i maju. W tych miesiącach odnotowano rekordową sprzedaż. Słoneczne dni bardziej zachęcają do opalania na plaży niż spacerów po Molo, więc frekwencja w czerwcu, lipcu i sierpniu była trochę gorsza niż przed rokiem, ale wrześniowa pogoda nie zawiodła, dlatego administratorzy mogą cieszyć się z największej liczby odwiedzin w historii obiektu od 1991 roku.
[ZT]401[/ZT]

Współpraca z firmą Visa przyczyniła się do otwarcia dwóch dodatkowych punktów sprzedaży biletów : Szybka Kasa – tylko z obsługą płatności bezgotówkowych i  Szybka  Bramka –  oferująca możliwość wejścia za pomocą kart zbliżeniowych. Realizowana jest  także usługa  kupna biletu poprzez portal https://www.smart-tour.pl/  Dzięki tym rozwiązaniom łatwiej przeciwdziałać  kolejkom do kas i eliminować utrudnienia w odwiedzaniu pomostu spacerowego w szczycie sezonu.

Molo to nie tylko spacery
Wysoka frekwencja jest również zasługą bogatej oferty rozrywkowej - kilkudziesięciu organizowanych na terenie Molo imprez, które w trakcie sezonu letniego przyciągają widzów do obiektu:  od największego letniego Festiwalu Filmowego VISA Kino Letnie Sopot-Zakopane, przez Sopot Molo Jazz Festiwal, pokazy teatralne Mololo przy fontannie, festiwal teatru i muzyki dla dzieci Baltic Souvenir, Cepeliadę, festiwal kulinarny Slowfest - Sopot od Kuchni, do wyjątkowych imprez sportowych: Tyczki na Molo - w tym roku zakończone nowym rekordem  5.81m Pawła Wojciechowskiego -  a także widowiskowych zawodów żeglarskich, dla których Molo jest naturalną widownią: Regat Reklamy i Sopot Match Race. Tradycyjnie znalazło się miejsce dla promocji organizacji pozarządowych poprzez Sopocki Festyn Integracyjny. Sezon turystyczny zakończył się imprezami towarzyszącymi  Europejskiemu Forum Nowych Idei. 

[ZT]528[/ZT]

Jak stwierdza kierownictwo obiektu, jesienią Molo nie zapada w sen zimowy.
13 października ruszają starty Rajdu Kobiet oraz biegi w ramach Sopockiej Jesieni. 10 listopada, na pamiątkę Rocznicy Odzyskania Niepodległości  odbędzie się organizowany przez MOSiR Bieg Niepodległej.

Po 11 listopada rozpocznie się instalowanie sztucznego lodowiska na Skwerze Kuracyjnym.

Do 26 kwietnia 2019 roku wstęp na pomost spacerowy jest bezpłatny.  Kierownictwo Molo apeluje, aby zachować szczególną ostrożność:  z uwagi na trudne warunki atmosferyczne - opady, niskie temperatury, porywisty wiatr - drewniany pokład może być bardzo śliski.

[ALERT]1533555362018[/ALERT]

(Ewa Podlasńska)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(3)

swoj38swoj38

0 0

biorac pod uwage cene biletu to olbrzymia suma, tosie jakos przelozylo na sopocian?? na mieszkanscow? 16:06, 05.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

blackblack

0 0

same sukcesy idylla 16:08, 05.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SopociakSopociak

0 0

Nie należy zapominać o tym,że pomimo dużej ilości sprzedanych biletów,marina wciąż niestety generuje straty..choć założenia były zupełnie inne. 12:24, 06.10.2018

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%